CV vergrendeling knop

Gestart door vincen tdi, 22-12-2013 16:27:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vincen tdi

De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

triton

Ja dacht het wel , Maruska heeft hem ook .
Professioneel raddraaier

vincen tdi

De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Sbv

past wel, alleen moet je zelf wat een kabelboom maken om deze aan te sluiten. Ik heb deze knop nog liggen

Arjanestate

Het kost minder moeite om met je elleboog een ram op je deurpin te geven  :eusa_shifty: ;D
854 T-5 ROOD 1994

pwberg

Citaat van: Sbv op 22-12-2013 16:57:29
past wel, alleen moet je zelf wat een kabelboom maken om deze aan te sluiten. Ik heb deze knop nog liggen

Leuke goodie.....  :eusa_clap:

Iemand al gepioniert hoe bovengenoemde kabelboom gemaakt en aangesloten dient te worden?  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

haasje

#6
Ja hoor:

pin 2 - roze          - verlichting
pin 3 - blauw/roze    - vergrendelen
pin 4 - zwart         - massa
pin 5 - zwart         - massa
pin 6 - grijs/rood    - ontgrendelen

pin 3 schakelaar naar pin  LS van het cv relais 24/2:21 geel /grijs
pin 6 schakelaar naar pin ULS van het cv relais 24/2:23 blauw/roze

(kleuren zoals gebruikt in een my95)

pwberg

Citaat van: haasje op 22-12-2013 17:37:06
Ja hoor:

pin 2 - roze          - verlichting
pin 3 - blauw/roze    - vergrendelen
pin 4 - zwart         - massa
pin 5 - zwart         - massa
pin 6 - grijs/rood    - ontgrendelen

pin 3 schakelaar naar pin  LS van het cv relais 24/2:21 geel /grijs
pin 6 schakelaar naar pin ULS van het cv relais 24/2:23 blauw/roze

(kleuren zoals gebruikt in een my95)

Interesting..........  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

haasje

Er staat ergens een overzicht van de 205/206 relais die werken in deze opstelling.
(ik moet bekennen dat ik te lui ben om te zoeken), met het verkeerde relais kun je diverse rare problemen krijgen.

UserID6342

Klopt en meen ook (uit mijn hoofd) dat de draadkleuren van een '96 iets anders zijn.  Zoek anders even in mijn Blog ergens rond augustus / september vorig jaar, daar staan de nieuwe kleuren in vermeld.

pwberg

Citaat van: Dirk342 op 22-12-2013 18:43:53
Zoek anders even in mijn Blog ergens rond augustus / september vorig jaar, daar staan de nieuwe kleuren in vermeld.

Zoek me een ongeluk Dirk, heb 5 maanden doorgespit (ruwweg juni tot oktober 2012) en heb het niet kunnen vinden.
Mocht je in de gelegenheid zijn, misschien dat jij het met je achtergrondkennis van je eigen timeline wat sneller kunt vinden.

Thanx  ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.