Motor stopt bij inschakelen automaat

Gestart door olaf ovlov, 16-11-2013 16:37:43

Vorige topic - Volgende topic

olaf ovlov

Nou Mehn,

Je had gelijk is weer teruggekomen van het weekend, stond zaterdag stil midden op de weg........Buurman heeft mij weer terug gesleept. accu gemeten 11.8 volt!!!!! Vandaag accu uitgebreid getest, was dus overleden. Nieuwe gehaald, start dus veel feller en slaat sneller aan. Dynamo geeft nu 14,2 volt.
gr Olaf

konniekip

ik begrijp niet waarom je zo op de accu gefocussed bent. Dit lijkt me een ander probleem, misschien wel losstaand van de storing.
Aantal zaken die je kunt nakijken:
rookt de auto bij warme motor - > lambda sonde overleden
Nakijken leidingen automaat, olie niveau automaat. Ik heb na vervanging van de automaat wel eens tijd met te weinig olie gereden. Heb je de olie op de juiste manier bijgevuld met lopende motor en iedere keer in verschillende versnelling?

olaf ovlov

Is inderdaad ander "probleem". ik heb relais 103 vv. vandaag van de sloop gehaald uit een jonge V70. De auto rookt niet zoals jij schrijft. nivo automaat olie is goed gisteren nagekeken, koud als warm. Maar in ieder geval bedankt!!

elianmars

Citaat van: olaf ovlov op 30-12-2013 20:58:21
Nou Mehn,

Je had gelijk is weer teruggekomen van het weekend, stond zaterdag stil midden op de weg........Buurman heeft mij weer terug gesleept.

gr Olaf

Je weet dat je een automaat liever niet moet slepen?  :eusa_shifty:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,22200.msg425280.html#msg425280

Of was het een klein stukje?

olaf ovlov

jajajajajaja, Dat weet ik, niet  :police:  sneller als 20km, ongeveer 3 km..... Heb mijn "keiharde" rem :evil: goed gebruikt!!!!!!