Even voorstellen

Gestart door RRRRR_Ramon, 19-09-2004 18:56:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RRRRR_Ramon

Beste 850-S/V70 rijders,

Bij toeval hier eens terecht gekomen en meteen maar lid geworden van dit forum! :D Ik zal me eens voorstellen:

Ik rij beroepsmatig al jaren Volvo, maar dan in een heel andere klasse....... ik werk in het grondverzet. Al vanaf 1989 op Volvo shovels, na een L50, een L50b, een L90c nu een L90e van 2004.




Maarrrrrrrrrrrrr........... bloed kruipt waar het niet gaan kan en sinds augustus 2003 de trotse eigenaar van een 850 gle 10v Estate van 1993. Ben 36 jaar, vriendin, 3 kinderen (vandaar de estate ;)) en woon onder de rook van Amsterdam als de wind uit het westen komt.



Ik zal meer een lezer zijn als een poster, maar als ik wat te melden of te vragen heb zal ik zeker reageren!  ;D Ik heb wel wat vragen al maar zal eerst het forum afspeuren of dat onderwerp al eens aan bod geweest is.

Groeten

Ramon

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

jazzwessem

Ha Ramon,
welkom!
Ik heb zelf een 855GLE uit 94 (ben bezig deze te verkopen)en een T5R uit 95 (ben bezig deze in te voeren).
Ik heb de afgelopen 20 jaar alleen maar Volvo gereden, de laatste 5 jaar de GLE. Fantastische auto! Mijn had 180.000 gelopen toen ik hem gekocht heb, nu 312.000 zonder enig probleem!
Wat heeftie van jou op de klok?

Veel prettige kilometers gewenst!
Roel
Mini 1000-Mini 1275- Kever- Dodge Dart Swinger Hardtop-Kadett type B 'estate'- Volvo 144GL-Volvo 144DL-Volvo 142-Volvo 242-Volvo 245D6-Volvo 245GL-Volvo 945GL-Volvo 855GLE-Volvo 855T5R-Volvo V70T5 classic

RRRRR_Ramon

Bijna 260.000 Roel, dus die kan nog even mee!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Fearless850

Hallo Ramon,

Dat noemen ze nou echt een liefhebber de hele dag achter het stuur van een kleine en een grote Roffel !!! ;D

veel veilige kilometers toe gewenst in beide Volvo's