crash 850 T5-R op autoroute france

Gestart door Malleguus, 03-01-2014 00:03:57

Vorige topic - Volgende topic

vincent-mk1

Hier ook nog een 850R dop estate te koop! En een v70 10v ( met nwe motor) Sterkte overigens

850 R

ik zou persoonlijk een andere zwarte estate halen met slecht interieur ofzo, voor weinig geld, en gewoon alles overzetten. inderdaad best klappertje. zonde dat deze autos niet genoeg restwaarde hebben om hersteld te worden. de t5R en R beginnen behoorlijk schaars te worden
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

Malleguus

nogmaals dank voor alle steun...

klap was inderdaad flink, maar viel ook wel mee door doordat de impact niet vol was maar zijwaarts.
en de grote schade linksvoor is omdat er nog een auto tegen aan geklapt is...

anwb wil de wagen niet terughalen, en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem daar achter te laten...
dus ga ik hem denk ik zelf ophalen... en dan maar rustig kijken of ik er nog wat mee kan of dat hij uit elkaar gaat.. maar dan kan ik er in ieder geval nog wat mensen blij mee maken :-)

Rijd inmiddels een zwarte v70 2.5 20 V aut.. ook prima wagen en mooi ook, maar t is niet mijn vertrouwde R..

hertogjan6

Citaat van: Malleguus op 09-01-2014 21:01:38
nogmaals dank voor alle steun...

klap was inderdaad flink, maar viel ook wel mee door doordat de impact niet vol was maar zijwaarts.
en de grote schade linksvoor is omdat er nog een auto tegen aan geklapt is...

anwb wil de wagen niet terughalen, en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem daar achter te laten...
dus ga ik hem denk ik zelf ophalen... en dan maar rustig kijken of ik er nog wat mee kan of dat hij uit elkaar gaat.. maar dan kan ik er in ieder geval nog wat mensen blij mee maken :-)

Rijd inmiddels een zwarte v70 2.5 20 V aut.. ook prima wagen en mooi ook, maar t is niet mijn vertrouwde R..

Tof dat je de hem zelf ophaald na wat er allemaal gebeurd is  :eusa_clap:  :eusa_clap:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart