motor slaat af na inschakelen xenon verlichting

Gestart door knip, 12-01-2014 12:04:04

Vorige topic - Volgende topic

knip

hoi mannen.

ik bij de vrouw in de s70 xenon ingebouwd omdat ze vond dat ze te weinig licht op de volvo had.

het werkte perfekt tot dat ineens 1 lamp niet opstarte of dat de motor afsloeg nadat ze het licht aanzette.

de verkoper heeft me een nieuwe lamp bezorgd en ballast en dit ging weer 1 week goed en ben weer terug bij af....

heeft iemand een idee waar dit aan ligt??

is dit een massa probleem??  of zit dit in de ballasten-lampen??

ondertussen heb ik de h7 lampen weer teruggezet en lijkt alles weer normaal.

andere vraag; wat is een goede xenon set en welk merk gebruiken mede forummers??

b.v.d   groet patrick.

Marc O.

Ik heb een set van Xenonkungen. In Zweden bij de fabrikant besteld en binnen een paar dagen afgeleverd. Die set gaat inmiddels ruim anderhalf jaar mee. Daarvoor een set gehad van Pilot, maar die was na een jaar stuk.
...The Nile isn't just a river in Africa...

-D©©©L-

ik heb jaren en jaren (120.000 km + 190.000 km) succesvol gereden met ballasten en lampen van xenonkungen. Nooit ergens rekening mee gehouden (startvertraging etc) en altijd licht aan. Lampen gaan ongeveer 2 jaar mee. Dan loopt de lichtsterkte achteruit. De ballasten hebben na de verkoop van mijn 850's een nieuw leven gekregen in de S80 T6 van mijn vader.

gero

Hoi Patrick
ik heb mij xenonset gekocht bij  Xenon world, een  H1 HID Extreme Pro kit, de kosten waren 97 euro

incl. verzenden.

Ik heb het ook zelf ingebouwd en geen problemen of zo.

gr.

Audy

knip

heb net eens gekeken bij xenonkungen,ik ken een paar talen maar dit.. ??? :D

ook heb ik gekeken bij xenonworld en zie hier twee setjes staan die mij wel aardig lijken.

http://www.xenonworld.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,12/category_id,2/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/

http://www.xenonworld.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,61/category_id,11/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/

echter vraag ik me af ;  ligt het niet aan de orginele bekabeling??is er wel genoeg massa voorhanden??  of trekt het gewoon teveel stroom weg met opstarten zodat de auto/comp. zegt van ...doeiii dit wil ik niet...

ik wil best wat uitgeven voor een goeie set maar als het in de auto niet klopt dan krijg ik natuurlijk weer hetzelfde probleem.

lampstekkers zijn gewoon orgineel(niet kapot verbouwd etc.)  accu is nieuw.

groet.

Marc O.

Citaat van: knip op 12-01-2014 12:53:34

Chrome gebruiken en de pagina vertalen, werkt prima :)
...The Nile isn't just a river in Africa...

knip

Citaat van: Marc O. op 12-01-2014 12:55:35
Citaat van: knip op 12-01-2014 12:53:34

Chrome gebruiken en de pagina vertalen, werkt prima :)

had ik zelf ook kunnen bedenken :eusa_wall: :eusa_wall:

bedankt voor de tip ;D

Jeroentjuh

Ballast van de xenon toevallig niet tegen de motor ecu aan geplakt?

knip

Citaat van: Jeroentjuh op 12-01-2014 14:19:23
Ballast van de xenon toevallig niet tegen de motor ecu aan geplakt?

ik heb hem voor de accu op het plaatwerk geplakt,stuurkant heb ik de meeste problemen en bijrijderskant wil de lamp nog wel eens licht flikkeren.
groet.

bij deze een paar pic's van het set;