Volvo Verkerk Leidsche Rijn R meeting 17 mei 2014

Gestart door Laguna-S60R, 13-01-2014 21:17:50

Vorige topic - Volgende topic

DataGhost

Ik kom ook langs met m'n 855R en m'n vader komt mee met z'n V70R :) En we willen graag mee BBQ'en.

eric vermeer

Gezellig, heb je je al aangemeld voor de bbq op http://www.globaldigitalenterprises.com/kosten-r-event-2014.

Citaat van: DataGhost op 13-05-2014 17:10:53
Ik kom ook langs met m'n 855R en m'n vader komt mee met z'n V70R :) En we willen graag mee BBQ'en.
S70R B5234T4 M59
V60 T6 B6304T4 TF80SCAWD

DataGhost

grijzev70tdi

Ik kom denk ik ook nog wel even kijken, bedoel moet toch minimaal 1 fatsoenlijke auto op het parkeer terrein staan :eusa_whistle: :angel:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Silver_R

Citaat van: grijzev70tdi op 14-05-2014 00:27:23
Ik kom denk ik ook nog wel even kijken, bedoel moet toch minimaal 1 fatsoenlijke auto op het parkeer terrein staan :eusa_whistle: :angel:

Geen probleem, daar hebben we een heel mooi terrein voor.
Het parkeerterrein, onder het viaduct door en dan rechts. Dan terug met onze V60 D6 PIH. :evil:

maruska

Citaat van: Silver_R op 14-05-2014 10:10:45

Het parkeerterrein, onder het viaduct door en dan rechts. Dan terug met onze V60 D5 PIH. :evil:

U say what ??
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Silver_R

Typefoutje, sorry hoor.
Citaat van: maruska op 14-05-2014 10:11:53
Citaat van: Silver_R op 14-05-2014 10:10:45

Het parkeerterrein, onder het viaduct door en dan rechts. Dan terug met onze V60 D6 PIH. :evil:

U say what ??

PeterPolo

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Silver_R

Over een paar dagen is het alweer zover. Wat voor ons als organisatie al bijna een jaar geleden begon, is het nu bijna zover en hebben we nog een paar dagen om alles echt in orde te maken.
Wat ons betreft gaat er een geweldig event aan komen.
Mede door de aanwezigheid van onze sponsors en standhouders en jullie als onze bezoekers zal het een gave dag worden. Zelfs het weer lijkt ons goed gezind.
Via deze weg willen we dan ook alvast iedereen bedanken die het voor ons mogelijk heeft gemaakt om dit event te kunnen organiseren. Daar komen we later natuurlijk nog uitgebreid op terug.
We hopen dan ook dat iedereen een super dag gaat beleven, aan de organisatie zal het wat ons betreft niet liggen. Iedereen die van plan is om te komen, tot zaterdag.
Groet,
Jeroen, Laurens en Sjoerd

Auk

Hopen op goed weer! Dat kan enigszins de pret ietwat bederven...  :eusa_sick:
Auke
Volvo. for life

eric vermeer

Goed weer komt wel goed zal altijd beter zijn als vorig jaar :-)
S70R B5234T4 M59
V60 T6 B6304T4 TF80SCAWD

Silver_R

Vorig jaar heb ik deze caps laten maken.
Er zijn er nog 3 over en ik zal deze mee nemen zaterdag. Voor eventuele geĂ¯nteresseerden.
Kosten €20.- per stuk.

JuT5R

marcelV70R

moet je als je met een R komt nog op, of voor een bepaalde tijd binnen zijn?
ik moet tot een uur of 8 zaterdagmorgen werken,
wil nog wel ff poosje slapen voordat ik naar de meeting kom,
denk dat ik rond 12 uur van huis ga, dus rond half 1 in Leidsche Rijn
zaterdagavond moet ik ook weer werken, dus zal weinig slaap krijgen dit weekend :P

Marcel