Motor lamp gaat niet uit

Gestart door tjeu, 22-01-2014 19:49:57

Vorige topic - Volgende topic

tjeu

Als ik mijn volvo 850 start gaat mijn storingslampje niet meer uit ik heb afgelopen week mijn temperatuursensor al vervangen want die deed raar en gaf een storing (ook via ons uitlees apparaat in de garage) maar nu kan het uitlees systeem niks vinden en resetten helpt ook niet. Ook niet als ik de spanning een uur van de volvo haal. Heeft iemand nog tips?

Ludo

Een permanent brandend storingslampje geeft altijd een foutcode.
Dus éérst uitlezen voor het resetten.

tjeu

De uitlees computer geeft geen storingen aan gek genoeg. (Getest met een Bosch kts en texa testkast)

elianmars

Ik denk niet dat deze uitleesapparatuur geschikt is voor de 850.

Van welk bouwjaar is de wagen?

benjy

tjeu

Citaat van: elianmars op 22-01-2014 21:37:53
Ik denk niet dat deze uitleesapparatuur geschikt is voor de 850.

Van welk bouwjaar is de wagen?
Hij is van 1992

Jeroentjuh

Een automaat? Ik heb ze ook wel gezien die gaan branden op een fout die in de automaat zit.....

petrolhead2.5

als je obd 1,5 hebt kun je 'm niet uitlezen met texa (die hebben wij ook en werkt niet), bovendien ken ik geen uitleesapparatuur van een gangbare leverancier die de obd 1,5 van onze roffels goed kan uitlezen (obd 1,5 is een obd 2 stekker aansluiting maar werkt dus niet). Ik doel eigenlijk met texa op foutcodes, ik kan wel airbag/ abs ed resetten en uitlezen maar ook niet meer als dat. Om snel ff uit te lezen was ik veroordeeld tot Volvo dealer  :'(

Ludo

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.