huilend geluid

Gestart door jeffexx, 22-01-2005 17:44:08

Vorige topic - Volgende topic

jeffexx

Ik ben sinds kort een trotse bezitter van een 850 t5. Als ik na het starten langzaam optrek om weg te rijden hoor ik  een janken gepiep (ongeveer 1 a 2 seconden . Het is maar kortstondig en gebeurdt alleen als ik gas geef. Na ongeveer een minuut stop het en hoor ik niks meer als ik het gas intrap.

weet iemand wat dit zou kunnen zijn en/of het ernstig is?

Bij voorbaat dank.

Jeff

baxie

Doet ie het vooral als je optrekt(dus koppeling intrapt/op laat komen)?
Dan denk ik dat je kopeling niet meer fijn is..

JCviggen

Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

jeffexx

Het is een automaat

jeffexx

Wastegate?? leg 's uit?

toycar

Citaat van: reneetje op 14-01-2005 12:09:31
Als je deze gebruikt met wastegate als zoekopdracht , dan heb je leesvoer over het (mis)bruiken van het wastegate armpie  voor de komende dag en avond...........

Rene

Maar je kunt ook voor je gaat zoeken en lezen ons een FOTO van je aanwinst laten zien!

Zippo

KIJK maar eens......! ;)

Zippo

thuur

Slippende riem?

Gr 8)

Zippo

Citaat van: thuur op 24-01-2005 09:40:22
Slippende riem?

We praten hier toch over een 850 en geen 340....... ;)

Zippo

jeffexx

Dank voor je bericht. de link werkt alleen niet :-\

christ

Bedoel jij niet gewoon het gefluit van de turbo??? Dat doet die van mij ook alleen als ie echt koud is

ed

Ik ben zelf nog steeds van mening dat hetiets anders is, ondanks dat veel mensen de turbo (wast-gate) aanwijzen als boosdoener. Het klinkt echt als een gierend lager, en ik denk niet dat de turbo dat kan veroorzaken.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

elianmars

Ik heb hetzelfde "probleem".

Het is tijdens het optrekken te horen. Toch denk ik dat er wel in de richting van de turbo gezocht moet worden.
Het geluid gaat gelijk op met de turbodruk meter namelijk.

Of is dat puur toeval?