Bekende kwaaltjes Volvo 850

Gestart door Bazz, 07-12-2004 19:53:21

Vorige topic - Volgende topic

Halimi

Zippo

Zippo

Hier staan alle reparatie die vaker voorkomen bij de volvo 850!! ;)

Zippo

Halimi

Moet je wel heel goed kunnen zoeken.....

Eduardo T5 Estate

Gewoon een stuk "dikke" draadeind in vorm gebogen en vast gelast.

janmulder

Uitlaat bevestiging, dealer heeft bij mij gewoon een passende uitlaatklem gemonteerd, echter de bout vervangen door een stuk draadeind en dat in model gebogen. Gaat weer 10 jaar mee!kostte bij de dealer 10 euro incl. montage!

nafets

Piepende remmen heb je voornamelijk als je geen originele volvo remblokken gebruikt. (is mijn ervaring)

jackel

Een heeeeel slecht (standaard) audio-geluid. Had een Seat met een veel beter geluidje als m'n S70...

Vulk

Dit kan je ook eens lezen, daar zal ook wel instaan wat er vaak kapot gaat.

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=1;action=display;threadid=7007

Lindert Bogers

Slecht geluid?

Heb een 850 maar heb niks te klagen over het audio geluid,uilaatgeluid trouwens ook niet  ;D
Waar ik me eigen aan irriteer is de loskomende hemel bekleding van me zonnehemel

thuur

Citaat van: thedoctor op 24-11-2005 09:05:55
Slecht geluid?

Heb een 850 maar heb niks te klagen over het audio geluid,uilaatgeluid trouwens ook niet  ;D
Waar ik me eigen aan irriteer is de loskomende hemel bekleding van me zonnehemel

:o Heb jij een zonnehemel in de auto! :o

Niet tegen mijn vrouw vertellen! :P

Maar ik dacht dat er iets van veertjes zaten die dat op z'n plek moeten houden. Losnemen (kun je eruit trekken als het dak gekanteld is) en dan de veertjes wat strakker zetten ;)

Gr 8)

rovoo

Heb een 850 GLT van 92 met 350k op de teller.
Tot nu toe geen dure kwaaltjes.  De genoemde kwalen komen bij mij niet voor.

Maar de vraag is wanneer begint het.

Wie weet wat er te wachten staat.

mvg,

Rovoo

Eugene

Citaat van: rovoo op 30-11-2005 22:48:46
Heb een 850 GLT van 92 met 350k op de teller.
Tot nu toe geen dure kwaaltjes.  De genoemde kwalen komen bij mij niet voor.

Maar de vraag is wanneer begint het.

Wie weet wat er te wachten staat.

mvg,

Rovoo

Das moeilijk te zeggen, is ook een beetje afhankelijk van de staat van de auto en de rijstijl enzo. Maar wanneer het begint en wat er aan gaat komen...... geen flauw idee  ::)

laat je verassen  :-X

If it's not blown, it sucks...

thuur

Het lijkt me eerder de vraag wat er al allemaal gebeurd is ;D

Gezien je bouwjaar heb je de nodige kwaaltjes 'erin' zitten. Niet getreurd, je vindt hier voldoende steun ;)

Gr 8)

De uil

-Ik lees trouwens ook regelmatig iets over een scheur in het uitlaatspruitstuk. Kan  er zelf over meepraten.
-Ook gaat bij mij de hydraulische vering van de achterklep (estate) steeds slapper worden. Voor de rest geen klagen