Vacuumslangen

Gestart door Domaso, 23-03-2007 22:46:44

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

Wie weet waarom veel vacuumslangen uit 2 verschillende soorten slangen bestaan. Zwarte rubberen slangen en plastic slangen. kun je de plastic slangen ook helemaal weglaten en vervangen door rubberen vacuumslangen? Zijn de plastic soms hitte bestendiger of heeft het iets met de diameter te maken?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

thuur

Ik weet alleen dat de korte slang van de vlamdoverhouder naar het kerstboompje (officieel 2 knie-tjes en 1 stukje hard plastic) bewust een beperking in doorstroom is. Maar ik zie bij zat dealeronderhouden auto's dat dit wordt vervangen door een enkel slangetje als de knie-tjes rot worden.

Gr ;)

pwassink

Citaat van: thuur op 24-03-2007 00:32:11
Ik weet alleen dat de korte slang van de vlamdoverhouder naar het kerstboompje (officieel 2 knie-tjes en 1 stukje hard plastic) bewust een beperking in doorstroom is. Maar ik zie bij zat dealeronderhouden auto's dat dit wordt vervangen door een enkel slangetje als de knie-tjes rot worden.

Gr ;)

Ben ik vorige week weer te netjes geweest dan ?

Een die onder de brandstofrail lag was droogkrokant, en brak dus spontaan in stukken.

Heb er zaterdag-namiddag in Goes nog weer 2 nieuwe knietjes en een stukje hardline ingemaakt "wie original" zegmaar ..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂