zetelverwarming

Gestart door s70, 22-12-2011 07:47:47

Vorige topic - Volgende topic

s70

Bese, ik ruil mijn s70 in van 1997 voor xc70 van 2007(oud model) kan ik de verwarming van deze voorzetels verplaatsen?,
groetjes daniel

grijzev70tdi

Het gaat dus om type N 2000 tm 2007. Kan wel volgens mij, maar moet er software in geleert worden als ik me niet vergis.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

LQDI

Ja dat klopt. Maar of het oude systeem overgebouwd zou kunnen worden met een XC van t nieuwere type lijkt me vrij sterk.

thuur

Citaat van: LQDI op 22-12-2011 10:32:48
Ja dat klopt. Maar of het oude systeem overgebouwd zou kunnen worden met een XC van t nieuwere type lijkt me vrij sterk.

Waarom niet? Stropen die bekleding, bekabeling trekken, schakelaars plaatsen, automatische zekeringen ertussen en een dikke geschakelde plus maken.

Zo veel werk is het niet :evil:

Gr 8)

LQDI

softwarepakketje kost 12,39 ex de btw en ex de computerhandeling die overal wordt gebruikt

s70

Spijtig, mijn volvo garage acht het niet mogelijk mijn ( nieuwe) is xc70 van 2007 120/165 pk

Zetels stropen ? van de oude ( voor ik deze zou inruilen ) is dat te doen? zal ik deze terug goed krijgen?
in ruil voor oude wagen ( in perfecte staat alle opties krijg ik nieuwe trekhaak povertjes.....
groeten daniel

MVeldhuis

Uhm, als je niet tevreden bent met de deal, waarom sluit je hem dan?

grijzev70tdi

Citaat van: LQDI op 22-12-2011 11:14:18
softwarepakketje kost 12,39 ex de btw en ex de computerhandeling die overal wordt gebruikt

Dan denk ik dat wij van de week even moeten praten ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder