Hallo forum

Gestart door Treser, 20-09-2013 16:29:18

Vorige topic - Volgende topic

Treser

Beste mensen,

na een jaartje regelmatig spieken op dit forum werd het toch zeker tijd me eens aan te melden.

Ik ben Olaf, 29 voor de 16e keer en sinds dit jaartje ook de, ik mag wel zeggen gelukkige, bezitter van een 850 TDI alter 2 met automaat en een hoop toeters en bellen. Na jaren 5 cilinders van Audi gereden te hebben (vandaar mijn nick) moet ik zeggen dat deze zweedse 5-pitter prima rijdt! Ik hoop er dan ook nog veel plezier van te hebben, net zoals van dit forum  ;D En als t even kan zal ik ook proberen hier af en toe wat nuttigs te roepen en zo ook mijn steentje bij te dragen.

Groetjes,

Olaf

rifwachter

Hallo Olaf,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

The Demon

Welkom.

Was je al bekend met de forumregel die stelt dat het plaatsen van foto's van je roffel verplicht is?  :eusa_shifty:

Groet,
The Demon.

Driven2Shine

Welkom Olaf waar blijven de foto`s :D

Voor de 16e keer 29 wow ik word pas voor de 3de keer 39 dit jaar :D

Treser

Euh, mag ik wachten tot morgen met de foto's?!?

Heb de wagen gekocht met fantasie-gedeukte voorschermen maar heb inmiddels 2 prachtexemplaren klaarliggen. Wilde die er morgen opzetten en gelijk een paar nieuwe foto's maken.....

Mocht dat weer niet lukken dan ga ik wel met de gedeukte billen bloot  ::)

grijzev70tdi

Nou, komt u maar dan  ;D :eusa_whistle: ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Treser

Uiteraard is het gisteren niet gelukt. Kregen visite van vrienden. (die gelukkig wel met een mooie T5-R rijden)

Bij deze dan de foto's van mijn roffel:

Martijn84

Mooie auto!
Zelfde als die van mij op wintervelgen.
Spoilertje maakt hem af ;)

Ries van de Zilverschuit

En volgens mij rij je nog steeds in een vijfpitter van Audi. Dat je dat nog niet gemerkt heb, zeg!

Welkom!
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue