Niet starten volvo 850 2,3 T

Gestart door rinusnavy, 14-06-2014 20:20:40

Vorige topic - Volgende topic

rinusnavy

Goededag heb een 850 2.3 T die heet de kwaal dat  hij regelmatig niet wil starten  en dan ineens  naar een paar keer  en tussen door even wachten  doet hij het wel .
nu doet hij helemaal niets volgens de wegenwacht  was de sensor op het vliegwiel de oorzaak deze laten vervangen .
heet het toen wel gedaan maar de klacht dat hij af en toe weigerde bleef bestaan . nu doet hij weer helemaal niets  .
De garage waar ik hem heb gekocht en al 20 jaar kom kon het niet vinden want als hij daar was start hij iedere keer wel . heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn want om hel helemaal te laten onderzoeken is niet te betalen .
De auto is van 1994  en als hij loopt dan loopt hij goed zonder problemen maar het starten is het probleem af en toe maar nu al 2 dagen start hij niet meer  weet niet waar ik moet gaan zoeken .

Bij voorbaad reeds mijn dank voor ideen  rinusnavy@gmail 

Ries van de Zilverschuit

Heeft de garage relais 103 ook gecontroleerd? Zoek hier maar eens op, de symptomen lijken nogal op die van een defect relais.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Jeroentjuh

Start hij niet of slaat hij niet aan? ;)

rinusnavy

De startmotor draaid gewoon rond en hij start niet  je hoort ook niet dat hij wel aan zou willen slaan

Met groet rinus

-D©©©L-

hoofdrelais met bijbehordende connector boven de koelventilator al gecontroleerd op corrosie ?

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

leons850

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bostel

Ik heb dat ook gehad, en bij was het de brandstofpomp zelf. Ik heb er een Walbro-pomp in gezet en tot nu toe loopt ie nog goed.  :)
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!