forumtransport Pernis -> Bornem (België)

Gestart door Youk, 09-03-2014 11:23:33

Vorige topic - Volgende topic

Youk

Ik zou een bovendek van een dashboard vanuit Pernis bij Wout-P11 mijn richting moeten uit krijgen.  Zelf ben ik van Bornem in België, dat ligt ongeveer halverwege tussen Antwerpen en Brussel.

Ik zit voornamelijk met het probleem dat ik enkele weken geleden een motorongeval heb gehad waarbij ik een 5-voudige armbreuk heb opgelopen, dus autorijden zit er momenteel voor mij niet in.  Een chauffeur regelen om een stukje tegemoet te komen is eventueel wel een optie (dan denk ik tot regio Antwerpen of zo).

pwberg

Ik rij dagelijks van Rotterdam Botlek naar Bergen op Zoom. Kan hem dus tot daar meenemen.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Spul vanmiddag opgehaald bij Wout, heeft nog geen uur thuis in de garage gelegen en Björn stond voor de deur.

Goed afgesproken zo  :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Youk

Pascal, nogmaals dank voor het meebrengen van de spullen.

En Wout bedankt voor de spullen zelf, ondertussen is het dashboarddek ook geplaatst.  Nu ziet het er allemaal weer strak uit.