Esveldt's Rrrrrrr

Gestart door Esveldt, 17-12-2004 21:33:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Zippo


LekkeRRRR

Jummie...
(en een rooie met het mooie donkere interieur ook nog!)

Is dat een 2.0 of 2.3l?

;)/jan

Esveldt

2.3l

En met standkachel. Dus nooit meer krabben.

Paul

Reitse


Rad

Mooie bak hoor!
Enneuh...werkt goed heh, zo'n houdertje aan je voorruit. ;)

Esveldt

Yep.

Soms wel weer ff de schroef van de houder fixeren. (Standaard zo'n kleine kruisschroevendraaier in de auto, hihi).

Paul

mathh

V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Zippo

Ik zie je morgen, kom je wel optijd?

Zippo

Esveldt


teddy

mooie auto, ikke zelf ook nog mazda 626 maar hoop in de loop van het volgend jaar ook genoeg centjes te hebben voor 850 t5r

Esveldt

Zo eerst 1000 kilometer zitten er bijna op.

Wat valt me op: Hij rijd ongelofelijk fijn, luxe, tering snel, lekker warm (hihi), ruim (voor de kids ed).

En hij lust hem wel, nou nou nou, maar goed weegt niet op tegen bovenstaand.

Paul

Ko

Mooi he Paul, ik heb er nu 100.000km mee gereden, maar het blijft genieten. Gr Ko.

Yackall

Hehe, kijk al niet eens meer hoeveel ik afreken aan de pomp.


Fraaie automobiel! Heel veel plezier ermee!

summit

He Paul..
Ik rijd nu ook een 626 comprex s, maar ben toe aan iets nieuws.
Geen t-5.... maar een 140 of 170 pk.
Ik las dat jij hem in Duitsland hebt gekocht..
Ik kijk nu zelf ook al een maandje op mobile.de
Heb je nog wat tips? Heb je 'm bij een particulier of handelaar gekocht? Was is nog TUV-gepruft? Hoe werkt het daar bij het overschrijven?
En... al goed gekeurd hier????
er is meer dan n volvo; www.versesneeuw.nl www.summitfreeride.nl

Esveldt

Hoi,

Ik heb hem bij een handelaar gehaald. En hij was TUV gepruft, maar dat zegt volgens mij nog niet zoveel. Het is beter om hem naar een DEKRA Station te brengen en daar te laten keuren. Heb je wat meer zekerheid en een handvat om mee te handelen als er iets niet goed is.

En ik kan je alwel vertellen dat het geen eens zoveel scheelt hoor. Als je van zekerheid houdt haal hem dan maar bij een volvo garage of zo. Hou je van een gokje en wil je een luxere uitvoering met meestal minder kilometers dan kun je Duitsland proberen.

Hou je echt van reizen kun je nog verder Italie of zo. ;-)

Overschrijven is doodsimpel. Als je je eigen auto inruilt MOET je alle papieren houden!!! Die moet je nml. bij de RDW weer inleveren. Anders kost het je 80 Euro. In voeren is helemaal geen zak aan. (hihi).

Zorg voor de Fahrzeugbrief en het bewijs van laatste kenteken, ga naar de RDW laat hem keuren, liefst in 1x goed. (155 euro), betaal de ARN (45 verwijderingsbijdrage) en schrik je dood van wat je aan de douane moet betalen (tussen de 1300 en 2000 euro), ligt aan het bouwjaar en model uiteraard.

En als laatste laat hem meteen nakijken door een goede Volvomonteur. (Garage of kennis).
Reken daar ook op een 800 tot 1000 euro.

Kortom de auto moet bijv. hier 13000 kosten incl. garantie, koop hem dan voor een prijs van minimaal 4000 euro minder of te wel ong 9000 euro in Duitsland anders heeft het geen zin. IMO!!!

Moet wel zeggen datze over het algemeen echt wel alle luxe hebben die je kan bestellen.
In ieder geval in mijn deal :-)))

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Paul

p.s. lees ook dit ff: http://www.volvo850forum.com/index.php?board=1;action=display;threadid=7007