Vrijwel geen (warme) lucht) bij voeten

Gestart door christ, 23-12-2004 10:57:41

Vorige topic - Volgende topic

christ

Hallo allemaal,

Mijn 850 is uitgerust met een later ingebouwde airco (Deltamil). Ik heb dus geen draaiknoppen, maar tiptoetsen.
Sinds kort komt er van onderen bij mijn voeten vrijwle geen luchtstroom meer uit. Ik neem aan dat er een of andere klep niet of niet goed wordt aangestuurd. Ik neem aan een mechanisch probleem.

Mijn vraag is waar kan ik deze klep of de aansturing ervan vinden. Waar kan ik het beste beginnen alvorens het hele dashbord te slopen?

Peth©oni

Je zal de tunnel achter de radio even gangebar moeten maken  door de zij-bekleding te verwijderen (klitteband)
Dan kun je goed zien hoe het mechanische gedeelte van de vloer/voet verwarming in elkaar steekt.
En zou moet je ook kunnen zien of er iets defect is, of een asje welke de klep niet meer bediend (kun je gelijk vergelijken hoe eht met de andere kant zit, die moeten het zelfde doen....)

suc6

mario

Ik he ook een Deltamil en op een gegeven moment kreeg ik links alleen hele warme lucht en rechts gewoon koud. Het blijkt dat die servo-motortjes die de kleppen bedienen nog wel eens stuk gaan. Bij mij is de toen vervangen en probleem was over. Kun je het beste even met Deltamil bellen.
:) ;) :(

Peth©oni

Citaat van: mario op 24-12-2004 09:19:07
Ik he ook een Deltamil en op een gegeven moment kreeg ik links alleen hele warme lucht en rechts gewoon koud. Het blijkt dat die servo-motortjes die de kleppen bedienen nog wel eens stuk gaan. Bij mij is de toen vervangen en probleem was over. Kun je het beste even met Deltamil bellen.

Die zitten toch tussen die twee beklede panelen, achter de radio ??

mario

Citaat van: Peth©oni op 24-12-2004 09:20:53
Citaat van: mario op 24-12-2004 09:19:07

Die zitten toch tussen die twee beklede panelen, achter de radio ??

Ja dat klopt die zitten daar ergens
:) ;) :(

christ

Nou..... die tunnel achter de radio. Daar zit niks anders dan de waterafvoer van de airconditioning. Verder niks geen aansturing, asjes of servomotortjes te zien.....?

Waar zit die rommel? Moet ik nu toch mijn gehele dashboard uitelkaar geen jensen?

Peth©oni

Citaat van: christ op 29-12-2004 17:19:57
Nou..... die tunnel achter de radio. Daar zit niks anders dan de waterafvoer van de airconditioning. Verder niks geen aansturing, asjes of servomotortjes te zien.....?

Waar zit die rommel? Moet ik nu toch mijn gehele dashboard uitelkaar geen jensen?

Dat zit ook in de "box" waar de uitmonding van de vloer-verwarming op uit komt.... dus die zal je moeten open schroeven....

christ

Oooooohh..... ja, weet ik veel! Kijk daar is dit forum nou zo handig voor (voor leken als ik...)
Dan ga ik morgen nog een poging wagen, bedankt!

Peth©oni

Citaat van: christ op 29-12-2004 20:21:06
Oooooohh..... ja, weet ik veel! Kijk daar is dit forum nou zo handig voor (voor leken als ik...)
Dan ga ik morgen nog een poging wagen, bedankt!

suc6....