Dash 855 T-5R

Gestart door Fetta, 23-03-2014 18:47:31

Vorige topic - Volgende topic

Fetta

OK, mooi.
Dus dash is gelijk.
En met donkere bedoel je dat er maar weinig verschillende versies zijn, of....?

Ja, sorry voor de misschien (domme) vragen, maar heeft de interieurkleurcode alleen betrekking op de stoelen en deurbekledingen, of ook op het dashboard?

Sbv

dashborden zijn gelijk. Houtinleg is anders en zit vast met lijm, tenminste bij mijn t-5r wel

Fetta

Top!

En de kleuren van de dashboards, hoeveel kleurvarianten zijn daarvan?

arjen850

Citaat van: Fetta op 23-03-2014 19:14:10
OK, Thanx.

Zit met een gat van een telefoonhouder rechts van het ECC paneel, dus het schuine deel links naast het dashboardkastje.
Eens kijken of ik dat gedemonteerd krijg zonder het gehele dashboard ervoor eruit te hoeven slopen....

gaat je niet lukken, dash bestaat uit 2 delen, boven en onderkant.. bovenkant zit boven klokkenwinkel en dashkast, verder is onderzijde 1 geheel.

Fetta

Heb wellicht een compleet dash gevonden.

Nu ben ik niet vies van wat sleutelwerk, maar hoe zit het met de airbags bij demontage van het oude en nieuwe dash??

Tips, trucks?
Do's, dont's?

dielie850

Even de accu loskoppelen ;)

Fetta

Ja, dat snap ik nog net. ;D

Heb wel eens stoelen gedemonteerd met airbags erin, daar moest je eerst een losse beveiligingspal in het mechanisme schuiven/klikken, voordat je de boel kon demonteren.

Is het hier gewoon accu eraf en go?
Nog een stekker verbinding?

Sbv

airbag in dashbord zit met stekker vast. eerst accu pool loshalen en dan stekker airbag los halen.

Zorg voor goede Torx 30 om stuurwiel los te halen

Fetta

Bedankt voor de tips mensen.

Fetta

Nog geen heel en gaaf compleet dashboard gevonden.
Wel een dashklep in de juiste kleur, die zit er inmiddels naar tevredenheid weer in.