Olielekkage op Distrubutieriem en en voorkant blok...

Gestart door A3aan, 01-04-2014 19:40:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

A3aan

Pul op Urk is het magische woord. Ben er nog nooit geweest maar ik lees hier alleen lovende woorden over. Moeite waard dus om een 'dagje '  Urk te plannen.

RonnieDuck

Vraag Pul. Ik ben er een paar maanden terug ook geweest voor mijn distributie.

Ik heb daar ook naar mijn olie pomp gevraagd. Let op,..want 2 uurtjes voor de pro gaat het echt niet worden hoor. Het carter moet er af voor de pakking bij de oliepomp. Tuurlijk alles kan gedaan worden maar ook Pul moest even achter de oren krabben.
Toen ik zei dat de pakking wat zweette zei hij gelijk,...nou dan gaan we die niet vervangen maar gewoon weer even goed aandraaien.

Ik gok dat je zo maar 1000,- eu kwijt bent voor distributie, oliepomp pakking en krukaskeering.
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Ewout Schalkwijk

Citaat van: RonnieDuck op 03-04-2014 19:36:36
Vraag Pul. Ik ben er een paar maanden terug ook geweest voor mijn distributie.

Ik heb daar ook naar mijn olie pomp gevraagd. Let op,..want 2 uurtjes voor de pro gaat het echt niet worden hoor. Het carter moet er af voor de pakking bij de oliepomp. Tuurlijk alles kan gedaan worden maar ook Pul moest even achter de oren krabben.
Toen ik zei dat de pakking wat zweette zei hij gelijk,...nou dan gaan we die niet vervangen maar gewoon weer even goed aandraaien.

Ik gok dat je zo maar 1000,- eu kwijt bent voor distributie, oliepomp pakking en krukaskeering.

1000 euro bij Pul? Ik ben daar twee jaar geleden een hele werkdag geweest. 100% aandacht en tijd gehad inclusief ruilverstuivers. Aan het eind van de dag, (om 17:30 uur) 'mocht' ik 425,00 euro afrekenen.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

RonnieDuck

Distributie vervangen kost al meer dan dat!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

belgiantsm

Hallo,

ik heb net ook een olielek gehad, bij mij is de oliepomppakking, oliepomp & carterpakking vervangen. 
en blijkbaar kwam er ook olie van tussen het kleppendeksel om dat het scheeft stondt (kan niet anders dan de garage geweest zijn, dat zullen ze niet toegeven...). 

Factuur is nog op weg, maar this toch een zware kost :-(