dISC op dashboard 850R

Gestart door T5RRRR, 22-03-2014 12:59:12

Vorige topic - Volgende topic

T5RRRR

Thanks, ik heb nog ff niet zoveel tijd gehad.
Maar moet goedkomen. Ben er wel achter na 3x lampjes vervangen in de schakelaar dat daar geen stroom op staat, er gaat geen lampje branden in ieder geval haha.
Doormeter en de sensor checken ga ik proberen deze week ff proberen te checken.

Als de gele niet aan aarde, dat is denk wel een goede. Dank u !
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

T5RRRR

Weer iets nieuws... startte net de Volvo en toen had ik niks meer op het info unit. Alleen de tijd nog maar. Toen ik ging rijden zag ik dat echt helemaal biksnhet meer deed. Ook de tankmeter niet,toerenteller,snelheidsmeter etc... ik heb dus echt wel een aardige storing in de tellerbak/unit zitten dat mag duidelijk zijn. Ik denk er nu aan om de gehele tellerbak incl info unit te vervangen... is dat een idee ? Of zit ik ernaast?

Bvd

-D©©©L-

ik zou eerder het contactslot verdenken of 1 van de "J" relais onder de afdekking van de zekeringenkast in de parafaan.

GroKo

Citaat van: -D©©©L- op 28-03-2014 21:05:55
ik zou eerder het contactslot verdenken of 1 van de "J" relais onder de afdekking van de zekeringenkast in de parafaan.
Draai na het aanslaan van de motor het contact eens een klein tikkie terug. Dat de motor net niet afslaat zeg maar.

T5RRRR

Oke ga ik zo ff checken mbt het contactslot. @Groko heb jij die J relais ook nog liggen toevallig?

T5RRRR

Contactslot is het niet heb zitten rommeken maar gebeurt niks. De stekker van de infoknop doorgemeten en zoals ik al dacht staat totaal geen stroom op...helemaal nada.... dus toch tellerbak maar eens vervangen met info unit?  Of zou dit een J relais zijn?

Boeijke

Best mogelijk. Gewoon proberen. Zoveel werk is dat niet.

T5RRRR

Zo nou het bovendek loa gemaakt,tellerbak eruit. Blijkt dat die stekker van de info unit er niet eens in zat  :eusa_wall:
Nu heb ik alles schoon gemaakt en weer netjes vast gezet, en nu doet uiteraard niet alles het... zoveel geluk mag je niet hebben. De verbruiksmeters doen het. De temp niet. Lijkt wel of ie niet alle tandjes pakt die je draait op de info knop... iemand dat weleens eerder gehad ? Te rijden kmters doet het wel. Voor de andere opties gaat ie er niet "op" kwa draaien en en of geen ie wederom het fijne " dISC" aan. Nu reed ik net de parkeergarage in...doen de lampjes van het info center het ineens niet meer... heb alle stekkers netjes terug gezet dus dat kan het niet zijn...iemand ???

T5RRRR

Oke,nou we komen er zo te zien niet uit dus er mag een lock op . Niet opgelost in ieder geval,iedereen bedankt voor de tips en het meedenken.