LED modules Audi in volvo zetten

Gestart door tackle, 18-04-2014 17:31:38

Vorige topic - Volgende topic

tackle

Ik heb via een maatje een setje audi koplampen gekregen van een audi A7. Was een voorschade dus de glazen waren stuk. In deze lampen zitten 2 xenon lampen met van die lenzen. Bovendien aan de onderzijde van de lamp zit zo'n LEDstrip. De LEDmodule heb ik erbij. Maar wat ik ook probeer, ik krijg de leds niet aan de gang. Iemand een ideetje wat ik verkeerd doe? De bedrading van de LED zijn vijf zwarte draden, geen enkele andere kleur, en op de LEDstrips staat ook niets.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Thys

tackle

ik ga effe smikkelen wegens een verjaardag schoonmoeders en dan piccas plaatsen

KIM

Wordt de verlichtingsmodule niet via LIN aangestuurd?

tackle

dat zou zo maar kunnen, want ze verdommen om licht te geven.

tackle

Dit is de aansluiting van de ledbalk.

dit is de module met balk.

dit moet de LED module zijn.

tackle

en nog wat, zou het mogelijk zijn de lenzen van de Xenon, lampen en de ballasten over te zetten? Dat beweegt zo mooi op en neer.

MrCain

Met een beetje Macgyvereren en hobby bobben kan alles ;)
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

KIM

Voor dat op-en neer bewegen heb je ook een regeleenheid nodig en hoogtesensoren.
Gezien het feit dat dit alles bij Audi via CAN en LIN gaat denk ik dat je jezelf nogal wat op de hals gaat halen.

Voor niet bewegende lampen zul je zelf een beetje moeten hobbyen.

tackle

duidelijk. Die kl.te volkwagens toch. Maar goed. Ik zet die xenon lampen met ballasten gewoon in mijn koplampen. we gaan zien waar het schip strandt.