Vanalles over Formule 1

Gestart door The Saint, 23-12-2004 20:52:57

Vorige topic - Volgende topic

Tieske

met Bertje Eikelsteijn hoef je dan ook echt geen medelijden te hebben hoor :eusa_naughty: dit is slechts een leuke 13e maand, die zit ook hier heus wel met zijn vinger in een of andere pap

Turbobiker

Ik begin me nu toch af te vragen of de Ferrari's zoveel langzamer zijn opeens omdat zij alle gecopiëerde/gespioneerde delen van hun wagens hebben afgehaald ::)

(Behalve als botte opmerking, hoe moet je dit lezen: spioneren hoort er gewoon bij, gebeurd al 50 jaar (net als doping in de wielersport) en door nu enorm krampachtig te doen krijg je dus net zulke wantoestanden van bedrijven die gewoon niets meer kunnen of durven in de angst iets onbedoeld fout te doen...)
De Tussenpaus

Eugene

Citaat van: Turbobiker op 15-09-2007 11:04:31
Ik begin me nu toch af te vragen of de Ferrari's zoveel langzamer zijn opeens omdat zij alle gecopiëerde/gespioneerde delen van hun wagens hebben afgehaald ::)

Ben benieuwd of ze dan ook een paar ronden eerder de pit in moeten morgen, aangezien ze in de quali niet langzamer waren   :eusa_think:

If it's not blown, it sucks...

Turbobiker

Citaat van: Eugene op 15-09-2007 21:42:48

Ben benieuwd of ze dan ook een paar ronden eerder de pit in moeten morgen, aangezien ze in de quali niet langzamer waren   :eusa_think:

Tja, mijn uitspraak was gebaseerd op de 2e vrije training, toen de Ferrari's klop kregen. Morgen maar weer verder zien.
De Tussenpaus

Eugene

Citaat van: Turbobiker op 15-09-2007 21:53:53
Citaat van: Eugene op 15-09-2007 21:42:48

Tja, mijn uitspraak was gebaseerd op de 2e vrije training, toen de Ferrari's klop kregen. Morgen maar weer verder zien.

Ja, daarom juist. 2e vrije zijn ze langzaam en de quali staan ze ineens vooraan. Dus zou het logisch zijn als ze eerder naar binnen moeten...

Clapton

Wie wordt morgen F 1 kampioen én wie gun je het ?

Emiel

Ik hoop Raikkonen. Maar ik denk Hamilton. ;)

Clapton

Ik hoop Alonso, alleen maar om Ron Dennis te zieken, Alonso zal wel teruggaan naar Renault, maar het zal Hamilton inderdaad wel worden

JCviggen

In volgorde van voorkeur

- Raikkonen
- Alonso
- Hamilton
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

BenC70ES

Citaat van: Emiel op 20-10-2007 21:01:40

Dat denk ik ook... Hopelijk een spannende race!  8)

Alonso mag de muur in ...  :evil:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

why-not

Citaat van: Emiel op 20-10-2007 21:01:40

denk ik ook :-\

kyro

Hamilton kan de spanning nog net niet aan, en wordt door
wat fouten 7de

Alonso wil kost wat kost, en vliegt eraf...........

dus heb m,n dukaten op raikkonen gezet :eusa_pray:

Misha

Christijan Albers natuurlijk.

Blijkt na een lange regen van protesten en spionagezaken dat alleen Christijan en Sutil een geldige auto hadden...
Maar Sutil had zijn superlicentie 10 seconden te laat verlengd.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Eugene

Raikkonen hopelijk, maar het die kwal van een Alonso zal wel big time geluk hebben en voor de 3e keer kampioen worden :( (maar dan zou die wel stoppen ;D)

mehn

Citaat van: BenC70ES op 20-10-2007 21:06:16
Alonso mag de muur in ...  :evil:

Het liefst samen met Hamilton  :evil:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: