originele (R) remklauwen

Gestart door erickie, 15-05-2014 12:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wout309t

Voor zal je je fusee moeten gaan verlassen. Is geen easy job, en ook niet helemaal zonder risico.
2011 V70 2.0T R-Design MT

Sbv

komt nog best wat import bij eigenlijk

daanium

@Wout309t: Waarom moet je dat gaan verlassen? Kan toch net als andere BBK's met een 'adapter' gemonteerd worden?

@Sbv: Inderdaad, import is best kostbaar, echter dan nog steeds goedkoper dan hier in NL.
Ik speel al langer met het idee om R remmen te monteren, en op MP of op andere forums kom je ze zo nu en dan wel tegen, echter meestal voor 'n 1000 euro.
Nu, met import en verzenden dus net onder de 750 euro.

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Sbv

nee gaat volgens mij niet zo daar het klauwen bij mijn weten rechtstreeks aan fuse vastgezet worden zonder bracket of iets

V70geRwin

Citaat van: daanium op 02-08-2014 16:32:38
@Wout309t: Waarom moet je dat gaan verlassen? Kan toch net als andere BBK's met een 'adapter' gemonteerd worden?

@Sbv: Inderdaad, import is best kostbaar, echter dan nog steeds goedkoper dan hier in NL.
Ik speel al langer met het idee om R remmen te monteren, en op MP of op andere forums kom je ze zo nu en dan wel tegen, echter meestal voor 'n 1000 euro.
Nu, met import en verzenden dus net onder de 750 euro.



Te weinig.ruimte.voor.een.fatsoenlijk bracket.
Marco heeft de fusee aangepast.

Anders was.ik.daar.ook.wel mee begonnen ipv alfa brembo klauwen. Alhoewel al het fatsoenlijk spul van brembo komt.