Welke Lambda

Gestart door Kapitein Haak, 24-05-2014 22:35:48

Vorige topic - Volgende topic

Kapitein Haak

Ik plaatste deze morgen een bestelling bij ES, waaronder een lambda(de voorste).
Nog geen 5 min na de bestelling kreeg ik een mailtje van ES of ze het kenteken mochten weten want er waren 4 verschillende typen lambda voor mijn auto, dus kenteken door gegeven. Wilden ze ook nog m`n chassisnr hebben want ze kwamen er niet uit dus dat ook door gegeven.
Nu kent hun systeem mijn chassisnr niet....
Hoe kan ik er nu achter komen welke lambda ik moet hebben? En zit er echt zo veel verschil in dan?
Gaat om een 2,5 20V MY `96 met chassisnr: YV1LW5522V2278833.
Wat nou downsizen...... Groet, Jef

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Kapitein Haak

Bij beide boven genoemde site krijg ik ook geen uitsluitsel welke type ik moet hebben.

Staat er op de lambda zelf een nummer? Anders haal ik m er vandaag ff van onder ;)

volvobug

Citaat van: Kapitein Haak op 25-05-2014 10:21:05
Bij beide boven genoemde site krijg ik ook geen uitsluitsel welke type ik moet hebben.

Staat er op de lambda zelf een nummer? Anders haal ik m er vandaag ff van onder ;)
Ja staat (meestal wel) nummer op.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Kapitein Haak

Er zit nu een Bosch onder. nummer 0258 003 593.
Ben verschillende onderdelen site`s af gegaan, maar dat exacte nummer staat er nergens tussen :eusa_doh:

Ik zal in ieder geval dat nummer door geven aan ES, misschien dat ze er iets mee kunnen.

Kapitein Haak

Nieuwe Lambda is keurig op gelost door Estate Services :eusa_clap:

Zo juist gemonteerd alsook een setje nieuwe bougie kabels en nieuwe bougies, origineel Volvo.

Het nummer van de sondes is in de loop der jaren wat veranderd, vandaar de verwarring.