Goedkope, betrouwbare kleine station??

Gestart door elianmars, 27-05-2014 21:44:46

Vorige topic - Volgende topic

JeroenV

Citaat van: MrCain op 27-05-2014 22:19:46
De Ford Focus is best een fijne wagen, heb er al best wat met 200.000+km gezien en gereden en reed nog best fatsoenlijk! Niet echt grote problemen maar denk dat je daar een beetje mazzel mee moet hebben ;)

mee eens

peteRRR

Citaat van: elianmars op 27-05-2014 23:02:52
Citaat van: peteRRR op 27-05-2014 22:53:08
http://link.marktplaats.nl/m813475299

Ziet er toch fris uit en degelijk?

Groet.

Kan het niet verder weg?  ;D ;D

Dan moet ik wel heel erg m,n best gaan doen. ;D

Groet.

ps;tis denk ik wel een erg leuke auto. ;)
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

grijzev70tdi

Peugeotje 306. Erg goede auto's. Serviceauto word afbeult soms en zitt nu op de 3 ton zonder enkel probleem (behelve x kleppen gesteld, 1,9D)

Focus even goed opletten qua roest, stuurt wel erg lekker. 206jes zijn opzich ook prima dingen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Schoonpa heeft zijn  zinnen gezet op een Mitsubishi Spacestar. Wagentje is van 2003, heeft 170k km op de teller en is redelijk rijk uitgerust met o.a. airco. Vraagprijs is 2700 euro.

Iemand ervaring met zo'n Spacestar?

razorx

Alleen van gehoord: Meerder keren goed.
Bij de Japanse merken worden Mitsubishi en Mazda te vaan overgeslagen imho.

Taranis

Citaat van: elianmars op 27-05-2014 21:44:46
Is de 206 of Focus een verstandige keuze

De 206 in elk geval niet. Mijn vriendin heeft ruim 10 jaar in een 206 gereden en 'm begin dit jaar van ellende eindelijk opgeruimd. Het ding vrat uitlaten, ze was nu voor de 4e keer aan de beurt voor een uitlaat van voor tot achter (en goedkoop zijn die niet), 3e keer uitlaatspruitstuk gescheurd, 2e keer dashboardverlichting uitgevallen, enzovoorts.
Irritantste waren de storingen in de motorelektronica: het ding is 8 keer terug geweest omdat ie op de meest vreemde momenten uitviel en pas na een half uur weer wilde starten, bleek later kortsluiting in de bedrading van een bobine te zijn.
De deurvangers zijn nog slechter dan die van de 850 en scheuren telkens af.

206.... lekker laten staan  :eusa_hand:

Citaat van: elianmars op 28-05-2014 23:14:30
Schoonpa heeft zijn  zinnen gezet op een Mitsubishi Spacestar. Wagentje is van 2003, heeft 170k km op de teller en is redelijk rijk uitgerust met o.a. airco. Vraagprijs is 2700 euro.

1 van mijn ooms rijdt al 15 jaar Spacestar, toert ermee door heel Europa met de caravan erachter, zelfs op LPG blijft 't allemaal heel. Er gaat gewoon echt nooit iets stuk aan dat ding. Jammer dat ie niet om aan te zien is ;D (de auto :angel: )

Bouke

Ik zou voor de metsubsidie gaan --->jap is betrouwbaar ;)

HJBiemond

Ben het eens met Razorx: had voor mijn roffel een Mazda 323 estate. 7 jaar zonder probleem mee gereden. Zou zo weer voor een Mazda gaan.
'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue Solid - 16" Perfo - 265.000km

BBS

Eensch, Mazda, Toyota, Metsubsidie, zijn onverwoestbare wagens :eusa_whistle: Wij hebben ook nog zo'n rood geval mankeert werkelijk niks aan en doet het altijd :D Kan Volvo nog wat van leren :eusa_angel:
Volvoloos....

elianmars

Nou, hij gaat er werk van maken (de Spacestar, dus). Kijken hoeveel hij voor zijn huidige wrak kan krijgen ;D

triton

En nog wat geworden met de Spacestar?
Professioneel raddraaier

Wout309t

Ik heb voor mijn zusje en zwager toen ze nog studeerden zo'n Spacestar geregeld.
Ben er best van gecharmeerd. Licht, betrouwbaar, zuinig en erg ruim. Als je niks om auto's geeft is dit de perfekte.... ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

elianmars

Ja, het is de Space Star geworden.
Schoonpa is er helemaal gelukkig mee.

Zijn vorige was dus een Nissan Almera. Ding was verlaagd, grote wielen en had kuipstoeltjes. Schoonpa is 65, dus het zat en reed allemaal erg oncomfortabel.

Met de Space Star rijdt het veel fijner en de instap is ook veel beter voor hem.

Allen bedankt voor de reacties! :)

elmarconi

Citaat van: elianmars op 28-05-2014 23:14:30
Schoonpa heeft zijn  zinnen gezet op een Mitsubishi Spacestar. Wagentje is van 2003, heeft 170k km op de teller en is redelijk rijk uitgerust met o.a. airco. Vraagprijs is 2700 euro.

Heb wat kennissen en collega's die in zo'n hok rijden. Smaakloos, reukloos  en emotieloos, maar o zo betrouwbaar.

Citaat van: Wout309t op 08-06-2014 21:52:39
Als je niks om auto's geeft is dit de perfekte.... ;)

Helemaal mee eens!
--
Autogas Inside . . .