refurbisch or recycling....

Gestart door Wimpelman, 10-01-2019 12:33:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NinaPaul

Facelift N? 2004-2008?

Maar bij elke nieuwere auto is er meer zooi dat stuk kan gaan, waarvan de meeste componenten helemaal niet meer te repareren/uit elkaar te halen vallen en veel moet ingeleerd worden.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Wimpelman

idd volvobrug, briljante auto, kans is groot dat ik er toch voor ga. Dank voor je tips 850blues.

Maar jaar geleden helaas iets te snel mijn 850t5 weg gedaan. Eigenlijk alleen vanwege olie lek.
Nou ja de v70 is iig lichter en zuiniger..

Wordt vervolgd.

Wouter1973

Hoe nieuwer, hoe meer electronica. En dan kom je toch ook bij een zwak(ker) punt van Volvo, de electronica. Ok, het is nog geen Alfa Romeo maar kijk eens naar Subaru bijvoorbeeld, en dan specifiek de stekkerverbindingen en kwaliteit van de bedrading en isolatie. Volgens mij kan je die stekkers in water onderdompelen en dan komt er nog geen vocht bij. Heb zelf een aantal jaren terug meerdere Subaru Legacy's gereden, en echt: dat doen en deden die Japanners echt veel beter. :eusa_whistle: