850

Gestart door roelof, 09-01-2005 23:29:16

Vorige topic - Volgende topic

roelof

Hoi, ik ben Roelof kheb pas een 850 estate aangeschaft, LPG, juli 1996,  3 ton op de teller en zeer netjes geen foto sorry. De auto heeft al zijn beurten netjes doorlopen en de (bijna) volledige historie is er bij, zoals vaak door jullie wordt aangeraden. Het is een voormalige lease-auto en heeft in nov. van 2004 z'n laatste beurt gehad, net als ik.
Ik zit te denken om een vraagbaak aan  te schaffen, is dit wijsheid? Via marktplaats 'ATH' van Kluwer samen met Autodata, samen vier CD-Rom's voor €22,50.
Khoor het wel groeten

Peertje

Citaat van: roelof op 09-01-2005 23:29:16
Het is een voormalige lease-auto en heeft in nov. van 2004 z'n laatste beurt gehad, net als ik.

??? ??? ???
Ik weet niet precies of ik hier nu grapjes over moet maken of niet.....

Welkom op het forum!
Die vraagbaak lijkt me best een goede deal en is altijd handig, maar misschien dat andere hier op het forum je ook met het eea kunnen helpen. wink wink  ;)
Hé? Geen banner meer?

BobaFett

Welkom op het forum!!

Citaat van: roelof op 09-01-2005 23:29:16
Ik zit te denken om een vraagbaak aan  te schaffen, is dit wijsheid?

Altijd doen... daar valt genoeg informatie uit te halen, niet alleen technische gegevens, maar ook hoe iets uit elkaar gehaald kan worden  ;)

Foto's zijn welkom, maar had je (nog) niet...
Maar je kan vast wel wat meer over je roffel vertellen (kleur, type motor, interieur, etc) ??

Verder veel plezier en veilige kilometers toegewenst  ;)

toycar

;D

Hallo Roelof, welkom in ons midden.
Je roept wel vragen op (zie reactie SnakeByte). Uiteraard graag een foto.
Aanschaf ATH is m.i. prima als je al een basiskennis aan begrippen en sleutelen hebt.
Veel plezier met je nieuwe auto man!

Rad

Welkom op het forum....en natuurlijk zoals altijd: foto!!! of je nu wil of niet  ;D

Ik haal mijn kennis  ??? uit de Haynes, werkt erg goed.  Fijn naslagwerk met duidelijke foto's. En natuurlijk internet!! zie dit forum en de linkpagina's.