Aansluitschema sc801 en versterker

Gestart door vincen tdi, 28-05-2014 22:12:47

Vorige topic - Volgende topic

vincen tdi

Ik ben op zoek naar een aansluitschema voor de originele versterker van een 850 R op een sc801
Ja ik weet het er is een originele kabel voor maar die is inmiddels niet meer verkrijgbaar bij de dealer  :eusa_wall:

Dus een goede duidelijke foto van de bestaande kabel kan ik ook wel een hoop mee
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

vincen tdi

Niemand die weet hoe dit zit?  :eusa_eh:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

vincen tdi

Jaaah toppie  :eusa_clap: hier kan ik weer even mee verder  ;)

En wat een heerlijk duidelijk schema verder  ;)

T5turbo

Citaat van: vincen tdi op 30-05-2014 12:54:34
Jaaah toppie  :eusa_clap: hier kan ik weer even mee verder  ;)

En wat een heerlijk duidelijk schema verder  ;)

Mooi zo. Succes.  ;)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

T5turbo

vincen tdi

Heeft even geduurd, maar het werkt naar behoren.
Het wachten was eigenlijk op de juiste maat steker en een beetje tijd om dan ook de versterker in te bouwen waar deze hoort  :eusa_shifty:

Bedankt T5turbo voor deze link  :eusa_dance:

T5turbo

Goed te horen.
Veel luister plezier.  ;D