Mogelijk leasehok op komst -> Clio Estate it's gonna be

Gestart door pwberg, 23-06-2014 22:02:53

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Sbv

Dan is het bij Athlon minimaal 900.

Je kan geen prijs neerzetten zonder te weten wat de norm is.
Brandstof voorschot erbij ?
onderhoud erbij ?
vervangend vervoer ?
winterbanden regeling ?

is het genoemde bedrag ex btw ? wat omvat het ?

NinaPaul

Dat is bij 10dkm/j en 5 jaar... dan is alles "goedkoop" te leasen ;) dan is zelfs een tesla maar 1000 euro :P
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Walter

ik heb 'm alleen ingegeven, verder niets bekeken.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

pwberg

Citaat van: Sbv op 24-06-2014 12:09:59
Dan is het bij Athlon minimaal 900.

Je kan geen prijs neerzetten zonder te weten wat de norm is.
Brandstof voorschot erbij ?
onderhoud erbij ?
vervangend vervoer ?
winterbanden regeling ?

is het genoemde bedrag ex btw ? wat omvat het ?

Dit zit er volgens mij allemaal bij bij Athlon. Heb ook al begrepen dat het een van de duurdere leasemij's is....  :eusa_wall: :eusa_wall:

Bijtelling 200-250 is netto.

Van collega's begrepen dat er voor een indicatie gekeken kan worden naar auto's tot 22K euro.
Heeft natuurlijk ook te maken met afschrijving en restwaarde m.b.t. het leasebedrag.

V40 valt dus af, anders was het een no-brainer geweest.  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Sbv

voor een auto van 22k is dat wel erg veel. Voor 22k zal het nog wel even zoeken worden naar een auto die de caravan kan en mag trekken

pwberg

Citaat van: Sbv op 24-06-2014 15:53:56
voor een auto van 22k is dat wel erg veel. Voor 22k zal het nog wel even zoeken worden naar een auto die de caravan kan en mag trekken

Snap hem even niet.

650/mnd is veel voor een auto van 22K of 22K is veel voor 650/mnd?
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Sbv

de netto bijtelling.

Even snel rekenen.

catalogus waarde 22000, stel 14% bijtelling, dat is dan 3080 euro per jaar, per maand is dat 256,66 bruto

Even bekijken welke belasting schijf je zit, stel 42%

Netto kom je dan uit op 107,80

pwberg

Duidelijk, thanx.

Genoemde bedrag van 22K is gebaseerd op auto's van collega's.

Qua bijtelling kan ik dan misschien wel hoger, maar zoals gezegd:

CiteerHeeft natuurlijk ook te maken met afschrijving en restwaarde m.b.t. het leasebedrag.

Heb de vraag om een optielijst op kantoor weggelegd, als er een reactie komt dan laat ik het zeker weten.
(\_/)
(O.o)

V70geRwin

Citaat van: pwberg op 24-06-2014 16:08:03
Duidelijk, thanx.

Genoemde bedrag van 22K is gebaseerd op auto's van collega's.

Qua bijtelling kan ik dan misschien wel hoger, maar zoals gezegd:

CiteerHeeft natuurlijk ook te maken met afschrijving en restwaarde m.b.t. het leasebedrag.

Heb de vraag om een optielijst op kantoor weggelegd, als er een reactie komt dan laat ik het zeker weten.

Krijg je geen login dat je zelf kan spelen?
Anders de direct lease offerte ernaast leggen, wordt er misschien iemand wakker.

katuut

Vandaag een 308 bekeken (sw) de sportstoelen zaten mij (1,98 meter) veeeeel beter dan die uit een octavia.

Ik zit in het zelfde schuitje, echter bij justlease kun je tot 200.000 km wat bij mij behoorlijk uitmaakt in het lease bedrag bij 60000 km pj
Chronisch last van detaildiarree

pwberg

Citaat van: V70geRwin op 24-06-2014 17:26:28
Krijg je geen login dat je zelf kan spelen?
Anders de direct lease offerte ernaast leggen, wordt er misschien iemand wakker.

Helaas, zo makkelijk werkt het bij ons niet.  :eusa_wall:
En wakker worden, daar hoop ik al jaren niet meer op.....  :eusa_whistle:

De vraag ligt er, ik wacht een reactie af.
(\_/)
(O.o)

JvW

Ik heb een octavia 1.6d besteld met 14% bijtelling, 40k km per jaar en kom rond de € 650 per maand uit bij Athlon (ex brandstof, incl winterbanden, vervangend vervoer, enz).
De cataloguswaarde ligt (incl opties) op 29.230. Let wel op: max trekgewicht is bij de 14%-versie 1000 kg.
Kijk eerst eens of je diesel of benzine moet kiezen.

pwberg

Vandaag een (korte) reactie mogen ontvangen.

Indien ik überhaupt privé mag rijden (alle collega's met dezelfde functie wel, dus ik zou niet kunnen verzinnen waarom niet  ???, maar goed, onze dirc kan nogal wispelturig zijn) kan ik een Megane of Octavia vergeten.  :eusa_wall:

Moet dan meer denken in de richting van Peug 208 (geen station), VW Polo (zie 208) of Seat Ibiza ST (wel aardig, en mag 1200 kg trekken).

Heb hier zelf als optie nog een Clio Estate bij verzonnen.

Maar goed, eerst de bereidheid (en bui......  ::) ) van d'n dirc maar eens afwachten......
(\_/)
(O.o)

Sbv

Niet echt dingen waar je blij van gaat worden lijkt me