kleur van pook + hoes 850R

Gestart door jvommen, 03-01-2005 21:50:00

Vorige topic - Volgende topic

jvommen

Vraagje,

Ik heb een 850R, kleur rood met beige interieur. De kleur van mijn pook is zwart en die van de hoes ook. Behoort dit niet ook beige te zijn (zeg maar de kleur van de onderkant van het stuur)? Ik heb een foto gezien van een R met beige interieur, maar die had ook zwart. Nu weet ik het niet meer zeker. Wie kan mij helpen?

En heeft iemand ervaring met beide nieuw kopen (kosten bedoel ik). De montage heb ik al gelezen...

Thanx!

reneetje

:o
Citaat van: 855R op 03-01-2005 21:50:00

En heeft iemand ervaring met beide nieuw kopen (kosten bedoel ik). De montage heb ik al gelezen...

Thanx!

Lederen pookknop nummer 9183646 kost bruto excl. de BTW €82.50  :o :o

Rene :-\

jvommen

Inderdaad! lekker prijsje... is dat inclusief hoes? En weet je iets over de kleur? beige of zwart? ???

reneetje

Citaat van: 855R op 03-01-2005 22:06:38
Inderdaad! lekker prijsje... is dat inclusief hoes? En weet je iets over de kleur? beige of zwart? ???

Dat is de prijs van de schakelknop zonder de hoes. Voor de kleur en uitvoering zie hier [/color] .

Rene ;)

Rene

Reitse

850R knop/hoes en V70R knop/hoes zijn identiek?

jvommen

Volgens mij niet. Maar die kleur zoek ik ook niet. Heeft iemand een foto van een 850R met beige interieur? Trouwens, wel een leuke foto. Is dat een navigatiesysteem? Zo ja, past die ook in mijn 850?

reneetje

Citaat van: 855R op 04-01-2005 14:21:42
Is dat een navigatiesysteem? Zo ja, past die ook in mijn 850?

Nee, is Dolby Surround box , en die past niet in de 850 :-\

Rene :)

LekkeRRRR

Dit is een officiele persfoto van Volvo:

;)/jan

Roy V70R

Citaat van: LekkeRRRR op 04-01-2005 22:48:36

;)/jan

Sorry jongens, maar dit vindt ik echt niet mooi. :'( :'( :-\

Maar ja......, daar gaat het hier niet om, maar wou het wel even kwijt.
850 GLT - 855 T5 - V70R

jvommen

Bedankt Jan, dat is wat ik zocht! Dat interieur heb ik, en tja smaken verschillen...

Nogmaals bedankt!

Oh ja, als het iemand interesseert, ik heb de prijzen opgevraagd voor nieuw leer voor bestuurderskant (in de kleur van de foto hierboven):

Zitgedeelte: rond 250 euro
Rugleuning: rond 330 euro  :-X

peterr

Citaat van: 855R op 11-01-2005 20:34:53
Bedankt Jan, dat is wat ik zocht! Dat interieur heb ik, en tja smaken verschillen...

Nogmaals bedankt!

Oh ja, als het iemand interesseert, ik heb de prijzen opgevraagd voor nieuw leer voor bestuurderskant (in de kleur van de foto hierboven):

Zitgedeelte: rond 250 euro
Rugleuning: rond 330 euro  :-X

Om even een oud topic een schopje te geven en te voorkomen dat ik nodeloos iets nieuws open. De prijs is inmiddels 84 euri ex btw voor de pook knop. De prijzen de je hier noemt voor het leer van de bestuurderskant dat zijn neem ik aan prijzen voor de officiele Volvo hoezen excl montage incl btw?

Gmid

Citaat van: Roy V70R op 04-01-2005 23:15:31
Citaat van: LekkeRRRR op 04-01-2005 22:48:36

;)/jan

Sorry jongens, maar dit vindt ik echt niet mooi. :'( :'( :-\

Maar ja......, daar gaat het hier niet om, maar wou het wel even kwijt.

Gelukkig is dat persoonlijk. Ik vind het echt geweldig. Gewoon het mooiste interieur wat ik ooit gezien heb.

Is de rode die je hebt degene die een poos op marktplaats stond? Viel me ook op dat daar een zwart pookje in zat ipv beige.
Volvo C30 '12

jvommen

Ik heb mijn Volvo via Marktplaats gekocht eind 2004 met inderdaad een zwarte knop. Heb een nieuwe gekocht inclustief de hoes en dat was in totaal rond de 130 euro meen ik. 6 maanden later ging de airco kapot.... heb dit laten repareren bij de Jong in Delden en toen hebben ze helaas mijn nieuwe hoes verkeerd gedemonteerd waardoor beide pinnetjes aan de voorkant geknapt zijn. Nu schiet mijn mooie nieuwe pook los als ik hem in de achteruit zet...  :-[

jvommen

Ik bedoel de hoes natuurlijk, niet de pook  ;D

animalT5R

Citaat van: 855R op 05-08-2006 21:23:45
Ik heb mijn Volvo via Marktplaats gekocht eind 2004 met inderdaad een zwarte knop. Heb een nieuwe gekocht inclustief de hoes en dat was in totaal rond de 130 euro meen ik. 6 maanden later ging de airco kapot.... heb dit laten repareren bij de Jong in Delden en toen hebben ze helaas mijn nieuwe hoes verkeerd gedemonteerd waardoor beide pinnetjes aan de voorkant geknapt zijn. Nu schiet mijn mooie nieuwe pook los als ik hem in de achteruit zet...  :-[
Neem aan dat je dit wel heb gemeld bij De Jong?Lijkt me dat dat gewoon vervangen moet worden,hun hebben het ook gesloopt..zal ff lekker worden.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....