doorlock switch bekabeling

Gestart door bArtch, 26-06-2014 22:34:34

Vorige topic - Volgende topic

bArtch

Ok..nou blijkt dat ik relais 9128833 heb..en laat dat nou net het relais zijn dat volgens jouw niet werkt Haasje..echter, in het draadje waar je naar verwees werd er gezegd dat het bij elk relais moet werken..
Wat kan ik het beste doen nu? Nieuw relais zoeken? Zijn al die CV relais zonder meer uitwisselbaar?
Volvo 850 - 2.5 - 10V - 1995

haasje

De eerste ideeën waren dat het met elk relais zou moeten werken, echter de praktijk wees uit dat dat niet zo is. Ik heb het in mijn auto getest gehad en de lijst is merendeels uit eigen ervaring.
Er zijn zat mensen die 850 slopen, informeer eens of er iemand nog wat heeft liggen. de relais zijn uitwisselbaar.

bArtch

ok,daar had ik al een vermoeden van..
Weet je of ik er zonder problemen een ander type relais in kan zetten? Heeft dat geen invloed op de werking van mijn CV en alarm?

haasje

nee, gewoon uitwisselbaar

bArtch

thanks, dan ga ik op zoek naar een ander relais,
bedankt voor de antwoorden!
groeten
Bart

bArtch

Je weet ook zeker dat dit type relais (6849364) gaat werken met een guard 1? Of heeft dat niets met elkaar te maken?
Waarom hebben ze trouwens 3 verschillende relais!?? Heeft dat te maken met die "verschillende inzichten"die ze hadden mbt veiligheid?

haasje

de relais die het beste werken komen uit de eerdere types 850.
verschil komt deel door fabrikant van relais als ook anti diefstal

bArtch

Nou Haasje, bedankt voor alle support! Goede type relais erin, kabeltjes getrokken, en het werkt als een tierelier!

:)
Groeten
Bart

T5turbo

Leuk te horen dat het gelukt is.  :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

haasje

mooi zo. Veel plezier ermee.

maruska

heb nog een relais nummer die hier niet tussen staat, alternatief van de groene, gemaakt in Frankrijk. Werkt ook niet, maar handig voor het lijstje met do's en don't's ;D.
9128834 is een deadlock relais 205/206. werkt niet, paars met groene voet.
9140403 is een "normaal bruin met groene voet relais. werkt ook niet (made in france)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R