het moet nu toch maar effe gebeuren!!

Gestart door martin850, 16-01-2005 13:37:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martin850

Ik ben dus martin en al een hele tijd  lid van dit forum, dus nu vond ik maar nodig om me eens voor te stellen.  Ondertussen ben ik 26 jaar geworden en bezig met mijn tweede volvo 850. Ik kom uit Ruurlo, een mooi plaatje in de Achterhoek. Sinds de gemeentelijke fusie heten we trouwens gezamelijk met Borculo, Neede en Eibergen de gemeente Berkelland. Mijn volvo is een 850 glt 2.5 20v automaat uit 1994 met ongeveer 200.000 op de klok.  De kleur is bordeau rood. Het zal zeer zeker niet de mooiste auto zijn, maar ik heb er reuze schik mee en dat is wat mij betreft genoeg. Hij heeft de nodige krasjes en steenslag. Op het forum zal waarschijnlijk niet erg veel berichten plaatsen, heb ik namelijk tot nu toe ook niet gedaan.  maar ik haal er wel veel informatie vandaan en ik vind het gewoon ook leuk om te lezen. De sticker zit al enige tijd op mijn auto, maar ik heb hier in de buurt nog geen andere 850 gezien met zo'n sticker.  Dat was het wel zo ongeveer. Mocht je meer willen weten vraag het!

met vriendelijke groet martin.

P.S. foto wordt nog wel een keer geplaats, maar de camera is kapot en voorlopig komt er nog geen andere.

wepster

het doet er niet toe wat anderen van jou roffel vinden maar wat jij er van vind .
bij deze welkom en veel veilige en genotvolle km toegewenst met je roffel  ;D ;D ;D

daytonawim

webster heeft helemaal gelijk :-),  veel plezier met je auto en
posten en vragen is altijd leuk en gezellig

toycar

 ;)

Hoi Martin. We hebben lees ik net eenzelfde auto. Ik ben er ook heel trots op.
Uiteraard, ieder zijn meug als het gaat om berichten zenden en lezen. Maar je zegt zelf al een hele tijd het forum te bezoeken om info op te halen. Wellicht dat je een ander ook blij kunt maken met al die verzamelde know-how.

Ko

Je kunt er trots op zijn hoor, veel plezier ermee. Gr Ko.