Forum traag..

Gestart door Johann, 05-01-2005 12:34:44

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Hé Erik, nog wat: die advertenties van de pagina's afhalen, wat gaat me dat kosten?  ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

denkweb

Wie is Waar? en de Shoutbox zijn nog zoek x)

Reitse

Citaat van: denkweb op 05-04-2005 21:05:35
Wie is Waar? en de Shoutbox zijn nog zoek x)
Moeten die nog terug dan?

denkweb

Vond het op zijn tijd wel grappige features... vooral het Wie is waar gaf nog wel eens wat leuke respons in de PB's.

Reitse

Dit deel Off-topic wordt nu drastisch schoongemaakt. van 79 zijn we terug naar 49 pagina's. Dit scheelt in ieder geval al 600 topics (en vele duizenden postings)...
Ik ben hier nog niet helemaal klaar, er gaat nog meer af. Onderdeel "Algemeen" gaat hetzelfde mee gebeuren alleen gaat dat minder snel, daar wil nog wel eens wat technisch interessante info tussen zitten die bewaard kan worden.
We hopen dat de forumsnelheid zo ietsje beter wordt...

Ben

Gewoon álle berichten uit dit Topic weghalen joh. D'r is toch niemand die dat nog interessant vindt  8). Alleen een 'mededeling' het forum is traag moet toch voldoende zijn. ;D

Amieke850

Goh, eindelijk, het forum gaat weer als een speer!
De crash (?) is dus toch nog ergens goed voor geweest!

Een tevreden ;D bezoeker.

mr T

Al een tijdje valt het me op dat de eerdere wachtijden bij het laden van het forum totaal afwezig zijn. Wilde niet meteen juichen maar inmiddels lijkt het erop dat het zo blijft! Zo is het weer leuk om het forum door te lezen.....

Gr. Marcel

Esveldt

Yep, het loopt nu echt goed!!!

(morgens dus waarschijnlijk niet meer ;-)

Paul

Peertje

Gaat nog steeds goed!

Hoera!  ;D
Hé? Geen banner meer?

thuur

En hier ook. Waar ik wel last van heb ik dat als ik de pagina een aantal uren open heb staan opeens de verbinding weg is. Moet dan IE sluiten en opnieuw openen wil hij het weer doen. (sessie timeout?)

Dus we kunnen straks weer onze 'stemming' veranderen? ;D

Gr 8)

Boeijke

Forum vandaag weer gruwelijk traag. Heeft da een reden?? Iig niet leuk.

Willem

Boeijke

Hmm.

FF klagen helpt schijnbaar. Post het vorige bericht en spontaan loopt het weer als een trein. ???

Maar oke, zo is het ook goed.:D

Willem

Supersonic

Ook maar even wat posten dan, want het duurde in totaal 4 minuten voordat ik op deze pagina was. Kijken of het helpt   :D

Reitse

Schoot vanmorgen niet op... de Everywherechat leek de boosdoener...