Ivo steld zich voor.

Gestart door Ivo V70, 30-07-2014 21:37:34

Vorige topic - Volgende topic

Ivo V70

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ivo, kom uit het zuiden van het land. Via Arjen850 heb ik een V70 bemachtigd, en samen touren we nou door het mooie Oostenrijk. Ik moest me van die gozer ook melden op het forum:) overigens heb ik een V70 2,510V. Tis men eerste Volvo, maar Bob wat rijdt dit lekker. Vorige auto was een Citroen Picasso, volgens Arjen moest die er zo snel mogelijk uit, en heeft hij me in een V70 gelepeld. Samen met Arjen heb ik hem meteen grote beurt gegeven, en ook is hij volledig gepoetst. Foto's volgen. Vandaag heerlijk een bergweggetje opgereden, 22 procent, beviel goed. Wel irritant dat ik Steeds naar die 2 uitlaten van die rode R moet kijken, ik kom er maar niet voorbij:(

arjen850

Ha die Ivo, leuk dat je je hebt aangemeld, had ik niet verwacht ;D maar welkom met je mooie V, volgende wordt gewoon een turbo:)

arjen850

Dit is hem, kijken of het via de telefoon wil ;)

arjen850

[

arjen850

rifwachter

Hallo Ivo,

Welkom op het forum.

Veel plezier met je mooie nieuwe aanwinst.

Heerlijk om met je eigen prive top technicus op vakantie te kunnen.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

KIM

Mooie auto Ivo.
Ik heb m al in het echt mogen aanschouwen.

UserID6342

Hoi Ivo,

Mooie auto heb je, ook ik heb 'm al bij in het echie gezien en ziet er goed uit.  Veel plezier nog nu in het Oostenrijkse.

FGG

Welkom op 't Forum, Ivo.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

dielie850

Welkom Ivo.
Mooie auto :eusa_clap:
Groeten uit het diepe zuiden van het land ;)

Saabv4

Mooie V70.

Maaruh... een Picasso... :eusa_wall:
Ik ben blij dat Arjan850 je heeft kunnen overtuigen.

volvobug

Ah, welkom hier Ivo.

Heb je een mooie auto aan, heb hem al gezien bij Arjen en er zelfs met mijn klauwen aangezeten  :eusa_shifty: ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Levi_r

Hoi Ivo. Zo vind ik een groene tien klepper stiekem net iets mooier ;)
Projector inbouw part I 
850 2.5i 10V Lpi '97 Dark Grey Metallic | 850 2.5i 10V Lpi '95 Dark Olive Pearl | V70 2.5i 20V Lpi '00 Nautic Blue

scottreeder

Mooie wagen! Waar is die foto met de waterval genomen?