Krukas keering vervangen -> wie kan hierbij helpen?

Gestart door sammykazie, 27-10-2014 16:09:49

Vorige topic - Volgende topic

sammykazie

Hallo,

Het is zover, groot olie verlies en na verdere inspektie is de keering van de krukas aan de beurt.
Gezien de kost tussen de 600 en 800 euro is ben ik aan twijfelen of ik de kost wel ga doen.
De wagen kost me vrij veel aan takesen verzekering etc en zeker omdat het tegenwoordig onze tweede auto is.
Daarom zoek ik graag eerst even rond of ik iemand kan vinden die het klusje na de uren kan/wil doen. Ik kan zeker een handje helpen. Als ik iemand vindt voor de juiste prijs ;) zou ik hem nog laten maken..ik verwacht zeker niet dat de wagen gratis gemaakt wordt maar 600 a 800 is mij tr veel.

Graag berichtje in pb of per gsm.

Ik woon in Antwerpen maar ben bereid tot zuid Nederland te komen...

Gsm: 0032 478 512 352

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

-D©©©L-

Volgens mij is er een hier wel bekende forum sleutelaar (dennis850estate) die een dergelijke klus onder de 400 euro uitvoert.
Zie ook www.volvoservice.eu

sammykazie

@Nina Paul-Sleutellocatie kan geregeld worden maar dat is wel in Antwerpen. ( alles is daar wel voor handen!

@DOOOL - Thx voor de tips - ondanks dat de wagen langs de dure kant is ivm taksen etc zou ik er graag mee blijven rijden!

Ries van de Zilverschuit

Dennis kan inderdaad deze klussen heel snel en daarom met een zeer scherpe prijs. Bovendien is daar een prima wacht- cq werklocatie beschikbaar. Klaar terwijl u wacht, zoiets.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

sammykazie

Ik ga hem zeker contacteren en dan zien we wel.

Het scheelt idd wel heel wat als je de klus op een bepaald model al enkele keren gedaan hebt.