Na jaren......

Gestart door daant5r, 29-07-2014 16:37:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daant5r

Goedendag!

Na jaren zelf LandRover gereden te hebben maar mijn vrouw altijd in Volvo's (965, V70 classic, XC70) nu eindelijk mijn 'eigen'  855 T5R gekocht.

Sinds enkele weken ben ik de gelukkige eigenaar van een DOP 855, gekocht van een (ex)forum-lid. Al jaren keek ik op diverse sites uit naar een T5R omdat ik een jaar of 20 geleden onder de indruk raakte van een vanille gele 855 T5R die ik zag staan. Zo'n auto wil ik ooit nog eens, dacht ik toen al.

Het is dus geen vanille gele geworden maar deze kleur vind ik ook zeer mooi bij de 855 passen.

Hele fijne auto, onderhoud goed gedocumenteerd. ik wil er wel een paar dingetjes aan doen (andere uitlaat voor meer roffel, wellicht wat meer vermogen) en zal het forum dus zeker in de gaten houden en waar mogelijk eens naar een meeting komen.

Groet, Daan


steffen

Hoi Daan welkom.

Gaaf hoor een DOP T5R!
Heb je een paar foto's?
Veel plezier van de volvo en hier op het forum.

daant5r

Daar was het fototje....

FGG

Welkom op 't Forum, Daan.

Een CY is idd erg mooi, maar een strakke DOP is toch ook altijd weer een genot om naar te kijken.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

steffen

 :eusa_clap:
Mooie strakke volvo!

rifwachter

Hallo Daan,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

daant5r

Dank jullie wel allemaal.

Leuk en informatief forum  :)

vincen tdi

Mooi exemplaar  ;)
Laat op kenteken gezet  :o kon wel eens een van de laatsten zijn
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

vincen tdi

De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D


Saabv4


Dat is inderdaad een mooie.

Je vrouw heeft er ook verstand van... een 965 rijdt super.