Veerpoot?

Gestart door Bigjelmo, 29-07-2014 13:10:26

Vorige topic - Volgende topic

Bigjelmo

Ik heb sinds kort een rammeltje links voor, vooral bij drempels en klinkerwegen goed hoorbaar, nu ben ik op onderzoek uit gegaan en kwam ik bij de veerpoot tegen dat de stofhoes los naar beneden zit, ik kan hem wel naar boven drukken maar echt vast zit het niet.
Is dit een begin van het einde van de veerpoot.

twotone

Hmm, nee.. 't is maar een stofhoes, die laten vaker los ;D 'T kunnen de zgn rammelstokjes zijn, zitten aan je voorste stabi-stang vast. Of een veerpootrubber/lager, waarvoor de poot wel los en uit elkaar moet.
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Johann

Moet deze niet met de bovenrand over de bumpstop zitten? Dat gele stukje wat je in de bovenste foto ziet.

Levi_r

Citaat van: twotone op 29-07-2014 14:45:06
Hmm, nee.. 't is maar een stofhoes, die laten vaker los ;D 'T kunnen de zgn rammelstokjes zijn, zitten aan je voorste stabi-stang vast. Of een veerpootrubber/lager, waarvoor de poot wel los en uit elkaar moet.
Die lijken mij ook eerste verdachte. Hoop gerammel was weg toen ik die had vervangen. (bij mijn v70 dan):

Projector inbouw part I 
850 2.5i 10V Lpi '97 Dark Grey Metallic | 850 2.5i 10V Lpi '95 Dark Olive Pearl | V70 2.5i 20V Lpi '00 Nautic Blue

Bigjelmo

Oké alvast bedankt, ik zal straks eens kijken, ben net terug van een middagje Knokke / Blankenberge dus heb nu wel een dagschotel 🍻 verdiend

Bigjelmo

Het was idd een stabi / reactie stangetje, inmiddels 2 nieuwe besteld bij estate services.