Destruction Volvo Part in Heerlen en Echt

Gestart door Volvopeter01, 09-08-2014 16:30:11

Vorige topic - Volgende topic

Volvopeter01

Heeft iemand een idee of dit bedrijf nog bestaat? Ik heb enige weken geleden een airbag besteld en betaald maar nooit ontvangen! Vandaag en gisteren opnieuw gebeld en gemaild maar beide blijken niet meer te bestaan. Anders gezegd mail komt terug en telefoon zowel vast als mobiel staat uit.

Wie uit de regio HEERLEN OF ECHT kan even gaan kijken of weten meer?..

Alvast bedankt en Ik ben natuurlijk erg benieuwd.

Peter de Roeck

dielie850

Ben bang voor je ben er laatst langs gereden maar zag geen activiteit.
Op MP bestaat hij ook niet meer.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Volvopeter01

Ik begreep dat ze verhuisd waren naar Echt Galvani 15 in Echt!

Heeft daar iemand info over?.

Volvopeter01

Hallo Volvo liefhebbers uit Echt! Is er iemand die voor mij eens wil gaan kijken op Galvani 15 in Echt? Het voor mij vanuit Oss een takkeneind rijden en voordat ga wil ik natuurlijk graag weten of daar nog iets te halen valt! Bijvoorbeeld mijn reeds betaalde airbag!!!!

Alvast veel dank.

Groet Peter

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Volvopeter01

Bedankt Miel850

Woon jij daar toevallig in de buurt?

Ludo

Ik beloof niks, maar als ik (voldoende) tijd heb, zal ik morgen eens langs rijden om te kijken of er daar enige activiteiten te bespeuren vallen.

Miel850

Citaat van: Volvopeter01 op 11-08-2014 22:15:02
Bedankt Miel850

Woon jij daar toevallig in de buurt?

Mwoah...dichterbij dan jij, maar niet naast de deur.
Ik zat even te googlen en toen viel het me op. Zag dat ze eerder in Heerlen (Passartweg 35a) en Munstergeleen (Kerkstraat 23) zaten. KvK geeft momenteel inderdaad de Galvaniweg aan.

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Ludo

Ben het straatje 2x op en neer gereden, maar geen bedrijf te zien of te vinden met die naam.
???

Volvopeter01

Bedankt Ludo, hij heeft waarschijnlijk de laatste weken voor zijn einde vanuit zijn huisadres gewerkt! Zijn naam is Chris Klingestijn. Het vervelende is dat hij waarschijnlij heeft gelogen toen ik hem een week of drie gelden aan de lijn had. Een medewerker was vergeten de airbag op te sturen, maar waarschijnlijk was hij toen al gestopt of faillet!

Nogmaal veel dank voor je hulp. Groet Peter de Roeck

@miel850 ook bedankt voor je speurwerk!,

10klepper

Dit bedrijf ken ik volgens mij. Goed een jaar geleden denk ben ik bij hem langs geweest in Munstergeleen voor een 2tal onderdelen. Onderdelen lagen opgeslagen in een schuur in de tuin.

'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

daanium

ik werk in Echt, als het nog nodig is kan ik wel eens gaan kijken?
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Volvopeter01

Hallo Daanium, als je voor mij er een keer kunt gaan kijken of dat adres nog bewoond is, dan ga ik er een keer zelf langs gaan om te kijken of ik alsnof mijn airbag kan ophalen.

Bij voorbaat veel dank. Groet Peter de Roeck

elianmars

CiteerDestruction Volvo Parts Hoofdvestiging KvK 58747206 Vestigingsnr. 000028081668 Galvaniweg 15 Echt
Status:Uitgeschreven uit het Handelsregister

http://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=587472060000&origq=6101XH+15