Even voorstellen

Gestart door Oudeliefde, 17-08-2014 13:56:07

Vorige topic - Volgende topic

Oudeliefde

Hallo, ik ben Jan en sids deze week weer trug bij mijn oude liefde. Mijn eerste kenismaking met Volvo was een 850 gle Estate op LPG. gekocht bij Thom de Jong met 375 duidend kilometer op de teller. Daar heb ik vele jafen plezier van gehad en uiteindelijk met 7 ton op de teller ingeruild op een V70 d5 van 2003. ook deze auto heb ik met veel plezier gereden. Ik miste echter het lekkere geluid van de 850 en wilde bovendien de V70 zakelijk gaan rijden. Na een kleine tussenstop bij een Peugeot (wat uiteindelijk een noodstop werd) ben ik nu weer terug bij mijn oude liefde. Een V70 2.5 classic uit 1998 op LPG G3. hij is ouder dan 15 jaar en dus 35% bijtelling over de dagwaarde. Motor loopt goed alleen een gaatje in de uitlaat.  Wel vreemd voor deze V70 maar ik heb al gelezen dat mogelijk de bovenste motersteun de boosdoener kan zijn.

Ik heb me voorgenomen om meer zelf te doen aan het onderhoud. zijn er nog mensen in mijn omgeving xie me wat op weg kunnen helpen? bijvoorbeeld door samen de aandachtspunten van mijn Volvo na te lopen.
groet,

Jan

heutink

:D
Hallo Jan,
welkom vanuit Enschede.........veel plezier en veilige kilometers
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10