De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Die van jou misschien  :eusa_silenced:

Mooie updates weer, gelukkig ga je inderdaad weinig meer dan het noodzakelijke onderhoud doen aan die Caab ;D

leons850

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-04-2017 10:58:02
Nieuwe kap maakt de auto nog veeeeel mooierder... :eusa_whistle: (He Mars?) ;D

Leuk dat je blog weer helemaal terug is. :D

Helemaal mee eens! ;D

Leuk om te lezen dat je weer zo goed bezig bent Ronald!
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

elianmars

Citaat van: )()()sT op 28-04-2017 18:13:12

Volgens Ewout ruikt die van Ronald precies hetzelfde ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 28-04-2017 18:46:30

Volgens Ewout ruikt die van Ronald precies hetzelfde ;D

Klopt. :angel:

Het zou m'n grootste frustratie zijn als ik een C zou hebben. Maar nou ben ik altijd wat gevoelig geweest voor dergelijke luchtjes.;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: elianmars op 28-04-2017 17:19:55
Maar ondanks de nieuwe kap blijft het een muf stinkhok  :eusa_shifty:

Breng 'm een keertje naar Bouke. Toen ik 'm ophaalde was de lucht volledig weg of werd overweldigd door een chemisch luchtje. Inmiddels is de chemische lucht weg en ruik je nog vaag de muffe lucht maar die is 95% minder erg dan voorheen. Voor mij acceptabel nu :)

Mooie updates weer, gelukkig ga je inderdaad weinig meer dan het noodzakelijke onderhoud doen aan die Caab ;D

Precies ;D

En dan hou ik me nog in  :-X

Citaat van: leons850 op 28-04-2017 18:25:16
Helemaal mee eens! ;D

Leuk om te lezen dat je weer zo goed bezig bent Ronald!

Tnx! :D Het grote verschil is dat 't nu een 3e auto is. Als de XC of de V40 zoveel aandacht nodig zouden hebben, zouden ze waarschijnlijk een schop krijgen.

Nu neem ik 't ter kennisgeving aan dat 't motormanagementlampje vanmiddag weer ging branden. Arjent5r bood spontaan aan om de nokkenasverstelling wel een keertje uit elkaar te willen halen dus dat wordt alweer ouderwetsch gezellig sleutelen 8) Als mijn eerste auto zoiets zou doen, zou ik 't iets minder tof vinden ;)

Ewout Schalkwijk

Die 'eerste' auto's hebben je in het verleden genoeg bezig gehouden. Mooi dat het nu dan bij je hobby auto is. Tegelijkertijd zijn we door jouw overactieve blog indertijd met elkaar in contact gekomen. Door al het gesleutel aan de Crossmeeuw kreeg ik spontaan zin in een XC70. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-04-2017 20:04:21
Die 'eerste' auto's hebben je in het verleden genoeg bezig gehouden. Mooi dat het nu dan bij je hobby auto is. Tegelijkertijd zijn we door jouw overactieve blog indertijd met elkaar in contact gekomen. Door al het gesleutel aan de Crossmeeuw kreeg ik spontaan zin in een XC70. ;D
ben je daarom nu overgegaan op Tesla ? Ron, je had dus eerder weer je blog moeten oppikken ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-04-2017 20:04:21

Voor sommigen was het juist een reden om níet zo'n auto te kopen ;D

Citaat van: maruska op 28-04-2017 20:57:10
ben je daarom nu overgegaan op Tesla ? Ron, je had dus eerder weer je blog moeten oppikken ;D

Had dan ff gesponsord :P

Vanmorgen de C uit laten lijnen na de draagarmwissel van afgelopen week. Bijzonder dat de dealer afgelopen vrijdag een beetje moeite had met het idee dat ze gebruikte handzenders in moesten leren terwijl je bij de dorpsgarage met open armen ontvangen wordt als je met een 17 jaar oud gebakje voor komt rijden. "Wat een leuke auto", "rijdt als een trein" (altijd te laat dus denk ik dan), "is weer eens wat anders", enzovoorts. Best grappig :)

De spoorstang rechts had wat overtuigingskracht middels een gasbrander nodig maar ging uiteindelijk ook los. Waarschijnlijk is het de originele dan ook nog. Er blijkt lichte speling op te zitten maar ik kreeg het dringende advies om lekker van het zonnetje te genieten en het vooral niet te duur te maken. Het is net of ze me kennen :angel:

Komend weekend eens kijken hoe het gebakje zich houdt in de Eifel 8)

Emiel

Citaat van: Taranis op 02-05-2017 09:35:25

Had al iets vernomen van Chris, rondje van 8:30 moet wel haalbaar zijn! :azn:
Veel plezier!

Chris

Citaat van: Emiel op 02-05-2017 10:14:19
Citaat van: Taranis op 02-05-2017 09:35:25

Veel plezier!
::) :evil:

Ik ben benieuwd. Best wel wat aan gedaan, dus zal meer dan voldoende strak rijden. Ik heb er zin in ieder geval 8).

Nu moet de zon nog even meewerken! :eusa_pray:

KIM

Een C70 cabrio strak rijden?
Whoehahahahaa  ;D ;D

Chris

Citaat van: KIM op 02-05-2017 10:30:16
Een C70 cabrio strak rijden?
Whoehahahahaa  ;D ;D

Fill in the blanks ;D.

Meer dan voldoende.... voor de leeftijd... en voor een cabrio... enzo... ::)

KIM

Mwah mijn TR7 convertible uit 1980 is behoorlijk veel stijver.

En om Ronald even voor te blijven:... Die rijdt helaas (nog) niet...

Taranis

Citaat van: Emiel op 02-05-2017 10:14:19
Veel plezier!

18:30 bedoel je? ;D

Gaat lukken, tnx! :D

Citaat van: KIM op 02-05-2017 11:28:05
Mwah mijn TR7 convertible uit 1980 is behoorlijk veel stijver.

En om Ronald even voor te blijven:... Die rijdt helaas (nog) niet...

Hij staat al zo lang ik je ken stijf stil ja :evil:

Gelukkig komt daar binnenkort verandering in, volgens Marjolein krijgen we een cabrio-tour met picknick deze zomer :D

Citaat van: Chris op 02-05-2017 10:31:58
Meer dan voldoende.... voor de leeftijd... en voor een cabrio... enzo... ::)

Een stuk strakker dan ie deed in elk geval maar scherp sturen zal ie nooit doen.

elianmars

Niet de behoefte gehad om op voorhand de spoorstangen te vervangen? ;D