De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Claudia op 25-08-2017 22:34:45
Hosternokke! Moet je weeral terug om de APK en koffie! :)

Je vergeet de bolussen :P

Citaat van: T5-4life op 25-08-2017 22:54:34
Jammer hoor zulke dingen. Ik meen me te herinneren dat er al heldere achterlichten op de cabrio zaten.

Klopt maar die wilde Joost graag houden voor het geval ie zich bedacht en nog eens een C70 cabrio kocht.

Citaat van: Sbv op 26-08-2017 08:56:10
Jammer van de APK maar gelukkig heb je nog wel even de tijd om eea te fixen. Je blijft bezig met die turbofricandel

Voorlopig hoeven we ons niet te vervelen hoor  :eusa_angel:

)()()sT

Jep. Ik twijfel nog steeds wel eens  :P ;D
Die schokkers.... tja. Ik (en jij vast ook) vond hem erg stug aanvoelen alsof ie bijna op z'n stops lag.
Tijd voor de winter, kan ie naar binnne ;D

Taranis

Klopt. Ik wacht nog steeds op de brackets om na te laten maken voor de 320mm remmenset en dan wordt het gewoon een complete upgrade van de voortrein denk ik: stuurkogels, remmen, schokdempers, veren, veerpootlagers, stabi-stang...

Even iets anders: voor de brand verhuurde de dealer in Goes dakkoffers. Dat doen ze helaas niet meer. Ma gebruikt vaak een dakkoffer voor de wintersport omdat met 2 Berner Sennenhonden de kofferbak van een XC70NN toch echt vol is. Ik had even zitten kijken voor een originele Volvo dakkoffer maar die kost zonder korting toch een 600-700 euro afhankelijk van de aanbieder.

Ik zie hier regelmatig dakkoffers voorbij komen dus wellicht dat er hier ervaringsdeskundigen zitten: wat is een iets voordeligere optie voor een XC70NN?

Ewout Schalkwijk

Ik heb een mooie voor je liggen. :-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Snellebaksteen

Ik heb nog een eenvoudige Hapro voor je liggen, zwart gespoten (knikkerbus) met Volvo logo er op.
Een Carline is volgens mij niet gemaakt voor de NN
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-08-2017 22:43:03

Alleen kom ik dit jaar niet meer in Noorwegen dus dat wordt 'm niet, sorry ;)

Citaat van: Snellebaksteen op 28-08-2017 08:35:42
Ik heb nog een eenvoudige Hapro voor je liggen, zwart gespoten (knikkerbus) met Volvo logo er op.
Een Carline is volgens mij niet gemaakt voor de NN

U krijgt PB :)

Sbv

tussen de struiken beneden in het ravijn ?  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 28-08-2017 08:48:33
tussen de struiken beneden in het ravijn ?  ;D

Nee, da's dat gammele grijze ding. Dit is een echte van zwart polyester. Heb ik nog op de  N gehad

Deze bedoel ik: ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Ewout Schalkwijk

Taranis

Helaas, die kun je alleen langs achteren laden :(

Ze zoekt specifiek een koffer die je aan de zijkant kunt openen/laden.

Ik heb op Marktplaats al eens zitten zoeken naar 2e hands Volvo-koffers maar ze zijn schaars merk ik wel  :eusa_think:

arjenT5R

Citaat van: Taranis op 28-08-2017 14:07:46

Ik heb op Marktplaats al eens zitten zoeken naar 2e hands Volvo-koffers maar ze zijn schaars merk ik wel  :eusa_think:

Een dakkoffer is natuurlijk ook wel een beetje voor achterladers  ;D

Hoe nu met de C?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Maestro12

Om die reden
Citaat van: arjenT5R op 28-08-2017 14:25:04
Citaat van: Taranis op 28-08-2017 14:07:46

Een dakkoffer is natuurlijk ook wel een beetje voor achterladers  ;D

Daarom heb ik een skikoffer genomen, iets smaller, wel langer en opent aan de zijkant.
Overigens een kennis van mij heeft zelfs twee skikoffers, één links en één rechts model, kun je er altijd aan de zijkant bij.
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

Sbv

wat is er mis met een achterlader ? die gaan in ieder geval niet aan de voorzijde op mocht er wind onder komen

Taranis

Dat die smurf net 1,60 meter is en daar dus niet bij komt, zeker niet als je tassen tot voorin wil laden... er gaan geen ski's in maar gewoon bagage.

Citaat van: arjenT5R op 28-08-2017 14:25:04
Hoe nu met de C?

Daar komen nieuwe achterlichten in en dan volgende week op herkansing voor de APK :)