De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Ben heel benieuwd naar de oplossing. Denk je dat de dealer daar in meegaat?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: KIM op 23-08-2016 19:15:26
Ga je dat op eigen initiatief doen of ism de dealer?

Op eigen initiatief maar ik heb de dealer wel geïnformeerd.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-08-2016 21:24:07
Ben heel benieuwd naar de oplossing. Denk je dat de dealer daar in meegaat?

Hangt er vanaf wie bij de dealer. De verkoper geeft me groot gelijk en neemt het voor me op. De rest is even afwachten... maar ik moet de dealer wel de kans geven het te repareren.

Sbv

Zeker dat laatste is wel handig. Elders voor een tweede diagnose kan zeker geen kwaad. Het is dan nadien aan dealer in hoeverre men hierin mee wil gaan met eventueel oplossen.

Taranis

Een tijdje geleden stond er al een stel forummers voor de deur om een bende van de achtertuin te maken :evil: Als je dan eeen paar maanden later zo ver bent om het weer netjes te maken, dan staat er weer een bekend clubje voor de deur... ook als je bij nacht en ontij eindelijk de gehuurde kraan op mag halen (de vorige klant was beetje erg laat klaar):

De volgende morgen was Bouke niet meer te houden:

Niet veel later lagen de mantelbuizen en grondkabel er dan ook in:

De andere kant van de tuin ook nog even:

Alles weer netjes dicht en aangedrukt:

Altijd handig dat je van je ouders nog eens wat spullen kunt lenen [klik], dus de buren waren al vroeg wakker [klik2] ;D. Hebben die oude mensen ook nog wat aan hun dag :evil:

De overtollige grond kon dus meteen afgevoerd worden:

Alleen een beetje jammer dat het er aan de andere kant met de hand weer uit geschept moest worden (na ruim 2 karren heb je ´t daar wel beetje mee gehad :-X ) :

We willen graag nog langer van Bouke genieten, dus Bouke had daar geen last van en zat stiekem selfies te nemen ;D :

Plannen zijn er om veranderd te worden dus de volgende morgen toch besloten om het net even iets anders te gaan doen dan oorspronkelijk bedacht. Helaas had ik de kraan maar 1 dag gehuurd, dus dat was zelf aan de bak in de Zeeuwse klei :D :

Na een dagje rust, maandag een trilplaat gehuurd bij Bo-rent (dat was dus de laatste keer, een trilplaat van ruim 100kg meegeven maar weigeren te helpen met laden >:( ) :

Twee uur later lag het eerste straatje erin en ging Bouke van z'n schoonheidsslaapje genieten:

Bouke had bedacht dat ik in de tussentijd ook wel een straatje kon leggen. Ik had alleen niet gedacht dat ik in de gaten gehouden zou worden :eusa_shifty: :

Voor de zaagstukjes hebben we toch de echte professional nodig:

Iets later dan gepland, is 't dan toch af:

Na een snel frietje kreeg Bouke een lift in de C30 naar huis terwijl ik de rommel opgeruimd heb. Heel blij dat 't eindelijk af is :eusa_clap: 8) :D
Sander en Bouke: wederom onwijs bedankt voor jullie hulp! :D Wij zijn er echt wijs mee  :eusa_dance:

Om dan toch nog iets over de auto's te melden: de airco van de C30 heeft kuren. Rechts blaast warme lucht, links matig koel. Vida geeft geen foutmeldingen dus vermoedelijk is het systeem een eind leeg. Tijdens de garantieperiode heeft er ook al eens een klep in het dashboard geweigerd waardoor de auto rechts warme lucht blies. Ik heb geen idee welke dus dat mag de dealer uit gaan zoeken: ik heb er geen zin in :P
Helaas maakt de aircopomp al een tijd (jaar of 2...  :eusa_shifty: ) een onheilspellend knarsend geluid dus hopelijk valt de schade een beetje mee :eusa_pray:

FGG

Mooi geworden! :eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

triton

Had de foto's al gezien op de app , maar m'n complimenten hoor.
Professioneel raddraaier

KIM

Marc O.

Netjes, maar dat had ik op diezelfde app als André al gezegd 👍😀
...The Nile isn't just a river in Africa...

peteRRR

Straten is leuk,...netjes ligt het erin :eusa_clap:
Ruim de tijd nemen om het zandkunet af te trillen en het kan jaren mee.

Groet

ps:met de hand afgraven is een miseare.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Citaat van: Claudia op 31-08-2016 13:18:25
Waarom kreeg ik geen WhatsApp? >:(

Ziet er goed uit!
Geweldig, die foto's van Bouke !  ;D

Zondag bbq, toch? ;D

Sbv

Ja lekker bbq ;D

Mooi gedaan allemaal dame en heren. Respect zeker gezien het erg mooie en warme weer van vorige week

UserID6342

Mooi geworden, respect voor Bouke  :eusa_clap: :eusa_clap:

henry classic v70

Ziet er netjes uit!
Bouke heeft veel talenten :)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

widebody

Ziet er netjes uit. mooi werk afgeleverd, heren en dame!

@Ronald: Ik wist niet dat Eicher ook deze maat verkocht. Wist wel van de grote jongens(jeugdsentiment ;D). Stoer ding :eusa_clap:.

Vulk

Lap, nu wil ik mijn tuin ook helemaal afgewerkt zien...