Vincent CY

Gestart door vincent-mk1, 21-08-2014 21:06:47

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Citaat van: koen.s op 23-06-2016 21:24:06
Mooie upgrade  8)
Welke plaat en drukgroep?
Het vliegwiel zo te koop, of een originele die is afgedraaid?

Vliegwiel met plaat en drukgroep is te koop als set. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

vincent-mk1

Deze is niet als set te koop. Ik heb nl. het eerste test exemplaar. Meer info @ Schutten

vincent-mk1

Ook nog iets gedaan; remmen upgrade achter, dit was zeker nodig aangezien de originele setup t niet meer kon verwerken. Daarnaast cat back update naar volledig 3 inch. Marcel Schutten bedankt!  Wederom Topwerk!

Sbv

heel mooi gedaan Vincent

vincent-mk1

Citaat van: Sbv op 23-09-2017 15:07:20
heel mooi gedaan Vincent

Hallo Sander,  zoals beloofd destijds " er wordt erg goed voor gezorgd"..  ben er nog steeds heel erg blij mee.

grtn!

V70geRwin

Hehe  ;D

En hoe remt het nu, balans nog ok?
Mooie stortkoker  :eusa_clap:

vincent-mk1

Citaat van: V70geRwin op 23-09-2017 16:21:53
Hehe  ;D

En hoe remt het nu, balans nog ok?
Mooie stortkoker  :eusa_clap:

Hoi Gerwin! Jij ook nog bedankt voor de klauwen! Remkracht is niet te vergelijken! Veel meer rempower! Was ook echt een noodzaak met dat geweld. Ben dr erg blij mee! Balans is inorde.

Grtn

Emiel

Heel mooi Vincent, binnenkort maar eens bekijken op de meeting der meetings.

elianmars

Mooi spul!  :eusa_clap:

Alleen jammer van de diesel-look van het eindstuk ;D

JuT5R

Eind pijp erg vet 8)

UserID6342

Netjes zo  :eusa_clap:.

Ben erg benieuwd welke klauwen, schijven en brackets je voor achter hebt gebruikt ?

vincent-mk1

Citaat van: Dirk342 op 24-09-2017 07:28:45
Netjes zo  :eusa_clap:.

Ben erg benieuwd welke klauwen, schijven en brackets je voor achter hebt gebruikt ?

Hallo Dirk, zijn s60r klauwen en schijven, brackets van cj yother

UserID6342

Mooi spul, mijn vraag kwam omdat ik Porsche remklauwen zag ;D.  Waarschijnlijk de achterklauwen van een 993 ?  Maar ik wist niet dat je op 18" wielen reed, neem aan tenminste dat je 330 schijven niet achter 17" hebt gekregen ?

Trouwens, je dailyride is ook een knappe auto  :eusa_clap: :eusa_clap:

vincent-mk1

Citaat van: Dirk342 op 24-09-2017 16:36:27
Mooi spul, mijn vraag kwam omdat ik Porsche remklauwen zag ;D.  Waarschijnlijk de achterklauwen van een 993 ?  Maar ik wist niet dat je op 18" wielen reed, neem aan tenminste dat je 330 schijven niet achter 17" hebt gekregen ?

Trouwens, je dailyride is ook een knappe auto  :eusa_clap: :eusa_clap:

Aan de voorkant heb ik de 993 porsche , wel mooier als je achter dezelfde kleur hebt Dirk.

Grtn

koen.s

Heel dik Vincent  8)
Mooie upgrades weer  :eusa_clap: