Stelmotor koplamphoogte overzetten

Gestart door Ibanez, 23-08-2014 20:22:53

Vorige topic - Volgende topic

Ibanez

Wie heeft er ervaring met het overzetten van het motortje van de koplamphoogteverstelling van een bestaande in een nieuwe koplampunit van een S70? Is dat een lastige klus en hoe gaat dat in zijn werk? :eusa_think: Bedankt.

volvobug

Eruit trekken en erin duwen. Wel even met beleid het hefboompje in de unit loshalen en vastzetten als je het motortje los hebt.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Ibanez

Citaat van: volvobug op 23-08-2014 23:41:38
Eruit trekken en erin duwen. Wel even met beleid het hefboompje in de unit loshalen en vastzetten als je het motortje los hebt.
Dank je volvobug. Dat lijkt niet moeilijk te zijn. Dat hefboompje waarover je het hebt, zal zich neem ik aan wel uitwijzen als het motortje los is.

volvobug

Citaat van: Ibanez op 24-08-2014 20:13:48
Dank je volvobug. Dat lijkt niet moeilijk te zijn. Dat hefboompje waarover je het hebt, zal zich neem ik aan wel uitwijzen als het motortje los is.
Ja wijst zich wel. Ik meen me te herinneren dat als je de ronde afdichtdop (die van de lamp) verwijderd, je het ook ziet.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Ibanez

Citaat van: volvobug op 24-08-2014 23:16:32
Citaat van: Ibanez op 24-08-2014 20:13:48
Ja wijst zich wel. Ik meen me te herinneren dat als je de ronde afdichtdop (die van de lamp) verwijderd, je het ook ziet.
Even wat gepruts, maar een klus die - ook voor niet-experts - goed te doen is. Nu alleen nog even naar de garage om de koplamphoogte weer rij- en keurings'proof' af te laten stellen ;-)