Gratis nieuwe voorruit van Aegon?

Gestart door thuur, 13-01-2005 18:38:05

Vorige topic - Volgende topic

Peertje

Citaat van: mpT5 op 16-01-2005 21:04:39
vorige maand heb ik een nieuwe ruit laten plaatsen door "de glas garage"

...dat is dus goedkoper dan CarGlass, en ik heb een origineel volvo raam.
dus deze man heeft er een nieuwe klant bij!!

En waar zit die glasgarage?
Hé? Geen banner meer?

Tjeerdk

Ik heb mijn voorruit afgelopen jaar laten vervangen door: http://www.autoruitdirect.nl/. Is hetzelfde ruit als je dat bij carglass zou doen. Aan huis vervangen en gratis (en heel secuur, ik heb er naast gestaan). Het enige wat ik merkte, dat mijn bonus/malus trede (interpolis) op de trede (had toch al 80%) bleef staan.

Walter

Citaat van: thuur op 14-01-2005 18:54:45
Ook na een fotosessie met 20 mensen erin (!) rijdt de auto nog steeds probleemloos rond.

Bedoel je die Gele bij het Bomencentrum? HEb je daar onder gekeken? Die is zo links en rechts echt wel aangepast

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

marcelV70R

die glas garage zit in soest
maar zullen wel landelijk zitten denk ik

thuur

Citaat van: VolvoMafia op 17-01-2005 10:32:39
Citaat van: thuur op 14-01-2005 18:54:45
Ook na een fotosessie met 20 mensen erin (!) rijdt de auto nog steeds probleemloos rond.

Bedoel je die Gele bij het Bomencentrum? HEb je daar onder gekeken? Die is zo links en rechts echt wel aangepast

Nee, die wat ik bedoel staat ergens op de ABC eilanden.

Gr 8)

volvoTon

De glasgarage in Hoensbroek zet een orginele volvo ruit erin en dat kost je geen eigen risico ;) ;)

volvoTon :) :)

thuur

Citaat van: volvoTon op 17-01-2005 11:25:04
De glasgarage in Hoensbroek zet een orginele volvo ruit erin en dat kost je geen eigen risico ;) ;)

Wat kost het je dan wel?

Jaar stilstand in BM opbouw? Volledige aanschafprijs ;) ?

Gr 8)

volvoTon

Nee hoor,
WA+ verzekerd en de garage neemt het eigen risico voor hun rekening
Het zal waarschijnlijk wel een duurdere rekening aan de verzekering sturen,maar dat is hun probleem  

BartT5R

Bij Fidea in België betaal je voor een nieuwe ruit niets als het bij Carglass gebeurt, ook betaal je het jaar nadien geen extra premie.
Natuurlijk moet je wel Volledige of gedeeltelijke Omnium (casco) hebben.

Reden hiervoor is natuurlijk dubbel, ten eerste weet de verzekeringsmaatschappij zeker dat de desbetreffende ruit ook daadwerkelijk vervangen is en ten tweede is dit goedkoper omdat zij een overeenkomst hebben.
Het is ook zo dat de klant niet zelf eerst zijn rekening hoeft te betalen, die gaat meteen naar Fidea.

Zo hebben zij ook autoherstelbedrijven die gemandateerd zijn door Fidea en waar de klant niets hoeft te betalen, de rekeningen gaan rechtstreeks naar de verzekeringsmaatschappij, klant betaald enkel de vrijstelling.

Dus hier stijg je niet in premie, maar als je wat te vaak schade hebt mag je wel naar een andere maatschappij uitkijken ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.