Verlichting lichtschakelaar V70 Classic

Gestart door RoV70, 08-02-2011 09:22:02

Vorige topic - Volgende topic

RoV70

Van het weekend heb ik in de lichtschakelaar de verlichting vervangen. Aan de bovenzijde zag ik twee lampjes welke ik heb vervangen, verder geen andere lampjes gezien. Nu de schakelaar weer teruggeplaatst en ik zie dat alleen het parkeerlichtlampje oplicht en het dimlicht icoontje. De O in de schakelaar en de knop zelf zijn niet verlicht, hoort dit zo of heb ik een lampje over het hoofd gezien?

De 12-volt aansluitingen voorin en achterin zijn niet verlicht evenals de asbakjes en het opbergvak in de middenconsole, hoort dit verlicht te zijn en zoja hoe te vervangen?

Groet Ronald

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

RoV70

Oke thanks, had ondertussen al begrepen dat er maar twee lampjes inziten en die heb ik al vervangen.

v0lv0freak

Even inhaken op een oud topic. De titel past wel bij mijn probleem.

Mijn oude lichtschakelaar was stuk. Deze heb ik vervangen door een tweedehands exemplaar. Maar nu brandde de verlichting in de schakelaar niet. Nouja prima,  lampjes van mijn oude schakelaar omgezet (want die brandde wel). Maar tot mijn verbazing doet de verlichting het nog steeds niet in de schakelaar!
Wat kan er fout zijn?

blauweroffel

Het wil nog wel eens gebeuren dat de lampjes het overzetten niet overleven....
Zelf ook wel een aantal malen meegemaakt..

BR

v0lv0freak

Citaat van: blauweroffel op 03-03-2016 17:29:23
Het wil nog wel eens gebeuren dat de lampjes het overzetten niet overleven....
Zelf ook wel een aantal malen meegemaakt..

BR

Dankjewel voor de tip!
Had nog een nieuw 'lang lampje' liggen, en verrek hij doet het!
Nu de korte nog bestellen :)