cc doet het wel doet het niet 850 '96

Gestart door roffel31, 12-09-2014 00:30:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

roffel31

hallo roffelaars , wie weet raad?, cruise control lijd eigen leven, na schoon maken schakelaar(stuur) aan de buitenkant, werkte alles nog perfect. na week doet hij niks .dan alleen weer met set - of  + en werkt resume niet  .
als hij niks doet en doe voet onder pedaal doet hij weer met set - of + zal het dan aan de pedaal schakelaar liggen? (850 10 v automaat 1996) maar het  rare is dat cc het wel doet met set - of + maar de resume  niet. is dan de schakelaar aan stuur defect of de schakelaar bij het pedaal.. ::)
Volvo 850 das wat ! nie dan ?

Ries van de Zilverschuit

Resume reageert sowieso heel, heel traag. Ik gebruik deze optie dan ook nooit.

De voetpedaalschakelaars kunnen ook storingen geven, ene keer wel, andere keer niet. Zijn voor een euro of 15 bij de dealer te krijgen.

Of misschien is de bekabeling tussen de hendel en de stuurkolom brak. Daar heb ik hier ook wel eens foto's van gezien.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

roffel31

Ok Ries, dank je ',ik ga de bedrading en schakelaars maar eens controleren. Grt John
Volvo 850 das wat ! nie dan ?

roffel31

Ok Ries, dank je ',ik ga de bedrading en schakelaars maar eens controleren. Grt John
Volvo 850 das wat ! nie dan ?

Ries van de Zilverschuit

Aan die pedaalschakelaars valt niet zo veel te controleren is mijn ervaring: gewoon vernieuwen.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue