T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MikeyQR

En dan weer netjes. 8)

Ik weet dat de grill niet zwart hoort te zijn maar zo kochten we de T-5R en opzich vind ik het wel staan. :)
Heb deze wel opnieuw gespoten want ook hier zaten de krassen in, maar die zie je gelukkig niet meer.


UserID6342

Toch misstaat het hem totaal niet vind ik.  Heeft wel wat die zwarte grilletjes (en ja ik heb er ook een, maar die was origineel al zo ;D)

razorx

Ik vind het wel leuk zo. Komt ook door dat chroom er omheen.

MikeyQR

Citaat van: Dirk342 op 10-04-2017 19:03:28
Toch misstaat het hem totaal niet vind ik.  Heeft wel wat die zwarte grilletjes (en ja ik heb er ook een, maar die was origineel al zo ;D)
Citaat van: razorx op 10-04-2017 20:04:15
Ik vind het wel leuk zo. Komt ook door dat chroom er omheen.

Thx 8)
Dan blijft die zo met een chroomrandje! :D

Mathijs.

weer netjes. ik heb ook een zwarte in mn T5, niks mis mee! ::)

bebe66

Ik heb 'm bij jouw Ex-T-5 ook zwart gespoten met Plastidip, inclusief het chrome randje.
(Misschien dat ik het nog eens loshaal van die chrome rand.

Zo'n zwarte grill staat wel stoer, vind ik....
Volvo V70N 140PK AT 2002
Volvo 855 2.0 T-5 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 20v 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 10v 1996-verkocht

MikeyQR

Ik had voor de gein de grill van @Konniekip er zo ingezet die ik van hem kreeg ivm de kapotte slash van mijn grill, deze is gewoon chroom, maar dat vond ik nou ook wat minder mooi staan, komt denk ik omdat ik de zwarte grill al was gewend. :eusa_shifty:

MikeyQR

#502
Zo dan, tijd voor een update.

Tis ff stil geweest en dat komt door dat we het druk hebben met het werk uiteraard en andere drukke bezig heden.
De T-5R rijd zijn kmters gewoon door zit nu op de 121.000 km, aanschaf 117.000 km dus tja stil staat die niet, olieverbruik ook zo beetje kunnen meten er moest een half litertje bij van de week dus komt neer op 1 liter op de 7.500 km a 8.000 km wat ik een prima verbruik vind voor z'n oud beestje. 8)

Ook was ik al een tijdje aan het denken van wat ik met het stuurwiel zou gaan doen :eusa_think: , opknappen, opnieuw laten bekleden of gewoon nog zo laten.
Maar toen, zat ik is op MP te struinen en jawel een opnieuw bekleed T-5R stuur zag ik te koop staan!
Maar wel voor flink wat euro's, dus ik dacht laat het nog even zitten komt vast wel een keer.
Na een tijdje nog steeds te koop en steeds meer van de prijs af, dus ik toch maar een een bericht gestuurd met een prijs erbij die hij niet kon weigeren en toen een afspraak gemaakt voor het stuur op te halen.
Vandaag daarheen gegaan en man man wat is deze mooi bekleed! :laugh:
Heb hem gelijk in de T-5R geschroeft en zo naar huis gereden, is weer een genot om een mooi stuur in je handen te hebben tijdens het rijden. 8)

Binnenkort maar eens de stoelen doen om deze ook weer netjes te maken.






maruska

#503
lekker bezig mike ! stuurtje had ik ook gezien, maar maar even laten gaan ;D
ow, en dakzij jouw tip voor stoel schuim, nog even bij de dealer langs geweest.. de huidige verkrijgbare stand is nu minder dan 5 :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MikeyQR

#504
Ja stuurtje was mij ook eerst te duur, maar wat ik al zei heb er een mooi bod voor gedaan en ik kreeg reactie van kom maar halen. ;D

Wat die zittingen aangaat ze zullen wel weer opraken, maar dan kom er ook weer een tijd dat ze het weer gaan maken net als de emblemen een tijdje terug niet meer op voorraad waren en nu weer gewoon zijn te krijgen. ;)

)()()sT

Is het bij jou 20 graden?? :o


;D

Mooi stuurtje, lekker dik in de hand ;D

MikeyQR

Citaat van: )()()sT op 28-04-2017 18:11:33
Is het bij jou 20 graden?? :o


;D

Mooi stuurtje, lekker dik in de hand ;D

20 graden was dat maar zo. ;D

En ja zeker. ;D

razorx

Mooi dik stuur hoor. Rijdt even wat fijner.
En wat is die wagen mooi!

Died850

Mooi stuurtje! Leer ziet er wel wat grijzer uit dan origineel, maar dat kan ook zo lijken op de foto.

MikeyQR

Citaat van: razorx op 28-04-2017 19:10:37
Mooi dik stuur hoor. Rijdt even wat fijner.
En wat is die wagen mooi!

Dank je Yits! 8)
En ja rijd weer wat extra fijner zo. ;)

Citaat van: Died850 op 28-04-2017 19:16:26
Mooi stuurtje! Leer ziet er wel wat grijzer uit dan origineel, maar dat kan ook zo lijken op de foto.

jaloers Died ;D nee gientje man!
Lijkt wat grijzer is die ook iets maar wel gelijk aan de airbag kwa kleur. ;)

Hoe dan ook ben er erg blij mee. :D