Black or creme ?

Gestart door Arie480, 06-04-2018 18:52:43

Vorige topic - Volgende topic

Arie480

Hoi ik heb een C70 2.3 T5 uit 2000 gekocht met een handbak.

Het enige wat me een beetje stoort aan de auto is het huidige mix de interieur. Er zit een zwart vol lederen interieur in, origineel hoort het creme te zijn.
De creme dashboard en middenconsole zit er nog wel in. Maar de stuur zal moeten worden vervangen, die is helaas vergaan.

Of moet ik nu alleen nog maar de dashboard en middenconsole vervangen en toch maar naar niet origineel zwart gaan.

Of is het dashboard en middenconsole makkelijk te doen ?. Iemand tips of idee

arjen850

Tja, een donker interieur stoort sowieso al :eusa_whistle: dus ik denk dat je mijn antwoord ook wel weet ;D

elianmars

Dashboard en middenconsole vervangen is goed te doen, hoor.

Als je terug wilt naar licht interieur, moet je ook de deur- en zijpanelen vervangen.

Zijn de gordels ook cremekleurig, of zie ik dat verkeerd?

elianmars

Citaat van: arjen850 op 06-04-2018 18:55:46
Tja, een donker interieur stoort sowieso al :eusa_whistle: dus ik denk dat je mijn antwoord ook wel weet ;D

Laat me raden ;D

Arie480

Citaat van: elianmars op 06-04-2018 18:58:21
Dashboard en middenconsole vervangen is goed te doen, hoor.

Als je terug wilt naar licht interieur, moet je ook de deur- en zijpanelen vervangen.

Zijn de gordels ook cremekleurig, of zie ik dat verkeerd?

Gordels zijn idd lichter van kleur dan de rest van het interieur, dit geld ook voor de voorzijde.

katuut

Vloerbekleding ook...
Chronisch last van detaildiarree

Arie480

Citaat van: katuut op 06-04-2018 19:12:17
Vloerbekleding ook...
Je hebt helemaal gelijk, totaal niet aan gedacht,...😊. Daar zit ik dus even niet op te wachten. Dus dat wordt speuren naar een creme interieur. Kan er ook een jonger variant van b.v. 1999 erin ?. Ik begreep dat er een verschil zit in het airbag systeem.

classicT5

Of het leer crème verven. Andersom van crème naar zwart heb ik al eens gezien dat het gaat. Van donker naar licht ben ik niet zeker.

Op zich is dat qua werk wel te doen, maar zit je nog wel met je deurpanelen.

elianmars

Citaat van: Arie480 op 06-04-2018 20:19:02
Citaat van: katuut op 06-04-2018 19:12:17
Vloerbekleding ook...
Je hebt helemaal gelijk, totaal niet aan gedacht,...😊. Daar zit ik dus even niet op te wachten. Dus dat wordt speuren naar een creme interieur. Kan er ook een jonger variant van b.v. 1999 erin ?. Ik begreep dat er een verschil zit in het airbag systeem.

99 kan nog wel. Je moet in elk geval stoelen hebben met groene stekker en oranje kabel aan de onderzijde.
Oudet kan ook, maar dan moet je met weerstanden gaan werken.

henry classic v70

Wanneer je alleen het bovendek vervangt door een zwarte versie staat het al heel anders... alsof het zo hoort zeg maar  ;)
Dan kun je de stoelen gewoon laten zitten...
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

yannickdv

Vergeet de hemel niet ;)
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

kulk

Citaat van: henry classic v70 op 07-04-2018 16:35:16
Wanneer je alleen het bovendek vervangt door een zwarte versie staat het al heel anders... alsof het zo hoort zeg maar  ;)
Dan kun je de stoelen gewoon laten zitten...

Zoiets, zwarte armsteun erin maakt het plaatje ook heel anders:

Beetje beroerde belichting op de foto maar hopelijk heb je een beetje een beeld van hoe het er dan uitziet.
Ik liep toen ook met het idee om de deurpanelen te 'mixen' dus zwarte inleg en de rest beige of andersom.
Het is een kwestie van smaak en precies de juiste delen vervangen.

kulk

Nog een voorbeeld van kleurenmix maar dan in mijn huidige V70, dit is origineel zo geleverd