Lekkage in kofferruimte langs kledinghaakje, wie o wie?

Gestart door Brambo67, 24-09-2014 18:15:10

Vorige topic - Volgende topic

Brambo67

Ik heb gisteren de dakrail aan de bestuurderszijde verwijderd omdat ik voortdurend lekkage heb in mijn kofferbak. Er drupt water langs het kledinghaakje bovenin. Ik heb al 'tig' keer de dakrail verwijderd en op allerlei manieren geprobeerd de gaten te dichten. Nu dus de boel eraf en de gaten dicht geplakt met tape. Zou dus nu dicht moeten zijn. Niet dus! Zojuist met alle regen toch weer water. NU heb ik ook eens naar het rubber gekeken tussen dakrand en klep en die lijkt aan de linkerzijde wat los te zitten. Is dit een 'bekende boosdoener'? Zo ja; wat te doen? Lijm of kit, wat is het beste? Graag jullie adviezen.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

maruska

ik heb de 6 dakgaten met kit gedicht (die van de dakrails). open dak heeft 2 afwater slangen, kunnen ook verstoppen. en bij je C-stijl zit ook nog een afwater slang aan beide zijden. zit achter het foam
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Brambo67

Citaat van: maruska op 24-09-2014 18:18:19
ik heb de 6 dakgaten met kit gedicht (die van de dakrails). open dak heeft 2 afwater slangen, kunnen ook verstoppen. en bij je C-stijl zit ook nog een afwater slang aan beide zijden. zit achter het foam

Hoe heb je dat dan gedaan? Drukken die bouten van de dakrail de kit niet naar beneden op het moment dat je de bouten er in draait?
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

V70 classic

Beetje blauwe locktite aan de bouten? 
Rotten ze ook niet vast  :eusa_whistle:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: maruska op 24-09-2014 18:18:19
open dak heeft 2 4 afwater slangen

Twee voor en twee achter.