verschillende versnellingsbakken

Gestart door Mrton, 17-01-2005 18:42:08

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Er zijn verschillende mogelijkheden, maar wat ik zou doen is constant 120km/h rijden. Dan gedurende 1 kilometer (10 paaltjes  ;)) de tijd in seconden opnemen. Dit zou 30 seconden moeten duren.

Als het bijvoorbeeld 32 seconden duurt, dan heb je dus 30/32*120=112,5 km/h gereden.

Dit kan nat(h)uurlijk ook met 100 km/h (36 seconden)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BartT5R

Citaat van: mehn op 11-03-2005 12:57:49
Er zijn verschillende mogelijkheden, maar wat ik zou doen is constant 120km/h rijden. Dan gedurende 1 kilometer (10 paaltjes  ;)) de tijd in seconden opnemen. Dit zou 30 seconden moeten duren.

Als het bijvoorbeeld 32 seconden duurt, dan heb je dus 30/32*120=112,5 km/h gereden.

Dit kan nat(h)uurlijk ook met 100 km/h (36 seconden)

Ik zou het gewoon laten zoals het is ;)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Reitse

Citeer
en jij erachteraan met dezelfde snelheid/afstand tussen de auto's.
en hoe meet je die afstand continue?
Niet de meest betrouwbare manier van meten, zeker niet als je het alleen op je ogen doet......

JCviggen

Ik vind de beste manier ook gewoon op de autostrade de cruise control instellen (welke snelheid niet belangrijk als het maar goed af te lezen is) en dan meet je de afstand tussen 2 kilometerpaaltjes (die zijn wat groter dan de honderd meterpaaltjes hier in BE althans).

Als je de meting nog correcter wil kan je 2 of 5 kilometer timen uiteraard. Dan verklein je de foutmarge van het afdrukken nog ;)

simpel te berekenen... gewoon (3600 / gemeten tijd in s) * aantal gemeten km
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

reneetje

Gewoon Tom Tom met draadloze GPS mee, en je kunt precies aflezen wat het verschil is. :D

Rene ;)

b0nkolok

Vreemd, dat verschil tussen hand- en aut. bak. Die van mij loopt 140 met 3000 t/pm (R awd aut.). RICA vond dat heel gewoon.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek